آخرین اخبار

20. خرداد 1403 - 10:27   |   کد مطلب: 47935
بعداز 7 سال به همت دولت شهید رئیسی صورت گرفت؛
اخذ مجوز فعالیت دائمی پایگاه امدادی اسدآباد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر این شهرستان در دولت سیزدهم، گفت: پاگاه امداد و نجات موقتی که در مسیر یکی از پرحادثه‌ترین نقاط کشور قرار دارد، به صورت موقت فعالیت داشت که به همت دولت شهید رئیسی مجوز دائمی گرفت.

 مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در امور مختلف جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد، گفت: این دولت برای تعمیر و تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان 20 میلیارد ریال اختصاص داده است.

وی به کمک 10 میلیارد ریالی هلال احمر به بیماران نیازمند در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها به صورت بلاعوض در اختیار آنان قرار گرفته است.

 

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه یکی از پایگاه‌های امداد جاده‌ای اسدآباد که در محور اسدآباد کرمانشاه قرار گرفته و بسیاری حوادث جاده‌ای در آن رخ می‌دهد درحالی که این پایگاه امدادی سال‌ها به صورت موقت فعالیت داشت، افزود: این پایگاه با همت دولت آقای شهید رئیسی بعد از 7 سال مجوز فعالیت دائمی گرفت.

 

وی یادآورشد: البته این پایگاه امدادی هنوز ساختمان ندارد و با زمینی در شهر پالیز به مساحت ۵۰۰ متر در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی و احداث خواهد شد.

 

حیدری از جذب و بکارگیری 10 نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: در حال حاضر این شهرستان 29 امدادگر فعال دارد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از تخصیص دو دستگاه خودروی آمبولانس و نجات در دولت شهید رئیسی به هلال احمر اسدآباد خبر داد و گفت: برای خرید تجهیزات آموزش نیز 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 20 خانه داوطلبی است، خاطرنشان کرد: هزار و 800 نفر داوطلب هلال احمر در این شهرستان فعالیت دارند.

 

حیدری گفت: همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد هزار و 850 نفر جوان در حوزه جوانان دارد که در طول سال در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف مشارکت دارند.

 

وی از وجود یک تیم هشت نفره واکنش سریع و به صورت آماده‌باش ۲۴ ساعته و ۱۴تیم دادرس دانش‌آموزی در این شهرستان خبرداد و گفت: تیم دادرس این شهرستان درسال گذشته در المپیاد استانی مقام اول را کسب کرد وبه مرحله کشوری راه یافت، همچنین تیم فوتسال جمعیت هم در استان دو بار مقام اول را کسب کرده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به اسکان هزار و 500 نفر در گردنه اسدآباد درسال گذشته، گفت: پارسال چهار بار کاروان سلامت این جمعیت در مناطق روستایی خدمات پزشکی و داروی رایگان ارائه کرده است.

 

در شهرستان اسدآباد که یکی از شهرستا‌ن‌های مواصلاتی با چندین استان است، دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به نام شهیدان قدرتی و عمادی وجود دارد که یکی از آن‌ها در مسیر گردنه اسدآباد و دیگری در مسیر اسدآباد کرمانشاه فعالیت دارد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal