آخرین اخبار

25. خرداد 1403 - 22:51   |   کد مطلب: 47961
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم که اقتدار زیادی داشته باشد و اجرای قوی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد، گفت: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی افتخارات زیادی آفریده و در حوزه دفاعی و علم و دانش و تحقیق و قدرت نرم و مردم سالاری دینی افتخاراتی داشته‌ایم، اما نباید از چالش‌های خود فاصله بگیریم.

قالیباف تاکید کرد: رشد سالانه اقتصادی ما در یک دهه اخیر کمتر از یک درصد بوده، اما تورم بسیار شدید است و همین باعث شده که دخل و خرج برخی از اقشار ما با هم همخوانی نداشته باشد و باید مسائلی مانند سلامت و اوقات فراغت خود را از دست دهند.

وی ادامه داد: ما نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم که اقتدار زیادی داشته باشد و اجرای قوی داشته باشد و بتواند در طول برنامه هفتم دقیقاً به مردم بگوید چه در زمین و زیرساخت‌ها داریم و چه سر سفره مردم وجود دارد. شکی نیست که باید یکسری اصلاحات اقتصادی انجام شود. بخشی از فشار اقتصادی و تحریم‌ها ناشی از کار دشمن است، اما بی تدبیری، بی عرضگی هم آثار سویی دارد و ریشه اصلی حیف کردن سرمایه‌های ماست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal