آخرین اخبار

27. خرداد 1403 - 7:49   |   کد مطلب: 47970
با حضور مداحان و مجری به نام کشوری در اسدآباد انجام می‌شود:
تدارک 3 برنامه شاخص فرهنگی غدیرانه در اسدآباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اعلام برنامه‌های ایام دهه ولایت، گفت: در این ایام جشن‌ها، کاروان شادی، پخت غذا و غرفه‌های مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، گفت: همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی در سطح شهرستان اسدآباد تدارک دیده شده است که در قالب 14 مصوبه در ستاد غدیر اجرا خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن‌های‌ بزرگ ولایت در شهر اسدآباد خبر داد و افزود: یکی از این جشن‌ها در روز جمعه یکم تیرماه رأس ساعت 6 عصر به همت شرکت صبانور در پارک ملت برگزار می‌شود که در این مراسم یکی از مداحان و مجری‌های به نام سطح کشور حضور خواهند داشت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد همچنین از پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه ولایت خبر داد و گفت: این پیاده‌روی در روز جمعه یکم تیرماه از سه نقطه شهر اسدآباد از محله‌های محمودبیگی، پشت بیمارستان و میدان سید جمال‌الدین به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا از ساعت 6 صبح برگزار و به مراسم معنوی دعای ندبه ختم می‌شود.

 

 

وی از برپایی در عصر روز کاروان شادی غدیر همزمان با عید غدیر در اسدآباد خبر داد و گفت: این کاروان شادی از جاده سلامت به سمت گلزار شهدای گمنام در پارک جنگلی برگزار و با اجتماع در آن مکان مقدس مراسمات سخنرانی، مولودی‌خوانی، اهداء جوائز، پخت شام و اطعام علوی و نماز جماعت خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی به برگزاری جشن غدیر دیگری در سالن شهدای آموزش و پرورش این شهر خبر داد و گفت: این جشن به همت آموزش و پرورش شهرستان با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

 

وی بااشاره به برگزاری مراسمات و جشن‌های مختلف در سطح شهرستان گفت: ادارات مختلفی چون شهرداری، اوقاف، ورزش و امور جوانان، برق، سپاه، اتاق اصناف هلال احمر، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هیئت‌های مذهبی، صنعت، معدن و تجارت و حوزه‌های علمیه در برپایی این جشن‌ها عهده‌دار مسئولیت‌هایی از کمک مالی، رفاهی، آذین‌بندی و داربست، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سلامت و مسابقات فرهنگی هستند.  

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از پخت غذای غدیرانه در 110 دیگ خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همگان علوی‌وار در این ایام به عشق حضرت علی(ع) به اجرای برنامه‌ای هرچند کم بپردازد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal