آخرین اخبار

26. خرداد 1403 - 9:38   |   کد مطلب: 47973
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه سرقت جز خطوط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود، گفت: سارقان از هیچ‌گونه ارفاقات قانونی بهره نخواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از میزان بهروز محمدی‌مهر در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با موضوع پیشگیری از سرقت، گفت: خوشبختانه اقدامات موثری در حوزه مبارزه با سرقت در سطح استان انجام شده است که البته تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی با اشاره به اصلاح قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، اظهار کرد: با اصلاح این قانون، دیگر سارقان سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان مشمول گذشت شاکی قرار نخواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تاکید بر اینکه خط قرمز دستگاه قضایی با توجه به مطالبات مردمی سرقت است، افزود: هیچ‌گونه مماشاتی با سارقان به ویژه سارقان حرفه‌ای نداشته و نخواهیم داشت و سارقان در زندان به هیچ عنوان از ارفاقات قانونی مانند آزادی مشروط و یا استفاده از پابند الکترونیکی و حتی عفو بهره‌ای نخواهند برد.

محمدی مهر، عنوان کرد: بهتر است گشت‌های نیروی انتظامی افزایش یابد و به ضابطان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که همکاران ما برای مبارزه با سرقت هرگونه مجوزی در حمایت از آنان با رویکرد ایجاد فضای امن برای شهروندان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal