آخرین اخبار

10. تير 1403 - 9:57   |   کد مطلب: 48039
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز فعالیت پروژه‌های عمرانی این شهرستان تصریح کرد: با اختصاص ۱۱میلیارد ریال مرمت سه اثر تاریخی در اسدآباد آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کامران اکبری شایگان گفت: مرمت و تعمیر اثر تاریخی پل شکسته، اثر تاریخی آب انبار صفوی، حمام قدیمی آجین متعلق به  اواخر دوره  صفویه،  حمام قدیمی کمک سفلی، اجرای فاز دوم مرمت بافت با ارزش روستای حبشی، اجرای پیاده راه و حریم آب انبار صفوی از جمله پروژه‌هایی است که در سال جاری مرمت و بازسازی و اجرای این پروژه‌ها آغاز شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسدآباد افزود: پیش‌بینی می‌شود با اعتبارات اختصاص داده شده از محل اعتبارات سفر دولت شهید رئیسی اثر تاریخی آب انبار و پل شکسته به صورت صد درصدی در سال جاری به اتمام برسد ضمن اینکه  با این اعتبارات پیشرفت فیزیکی سایر پروژه‌های فوق نیز در سال‌جاری به مرحله قابل قبولی خواهد رسید.

اکبری شایگان گفت: برای فاز دوم مرمت بافت با ارزش روستای حبشی و ادامه سنگ‌فرش کردن معابر این روستای گردشگری اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان، برای مرمت اثر تاریخی پل شکسته ۴۰۰ میلیون تومان، حمام آجین  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal