آخرین اخبار

12. تير 1403 - 21:47   |   کد مطلب: 48053
مسئول ستاد مردمی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان اسدآباد از آغاز به کار این ستاد مردمی خبر داد و گفت: ما به دلیل داشتن برنامه جامع و اشرافیت بر مسائل کشور از آقای جلیلی حمایت می‌کنیم.

کوروش نادریان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال با اعلام حمایت از سعید جلیلی نامزد دور دوم‌انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: داشتن برنامه جامع و کامل آقای جلیلی برای اداره کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی سیاسی، روابط بین‌الملل و غیره موجب شد که‌ ما از وی حمایت کنیم.

وی با اشاره به اشراف کامل آقای جلیلی به مسائل جاری کشور، گفت: آقای جلیلی ارتباط نزدیکی با شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری وی داشت که این امر اشراف او را به مسائل کشور بیشتر می‌کند.

مسئول ستاد مردمی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان اسدآباد مردمی بودن و روحیه توجه به محرومین و مستضعفین و ارتباط دائم با اقشار مختلف مردم و پیروی کامل از خط و خطوط رهبری را از دیگر دلایل انتخاب اقای جلیلی به عنوان نامزد منتخب در این دوره برشمرد.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح، گفت: ستاد مردمی اقای جلیلی در میدان شهید مطهری جنب بانک سپه واقع شده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal