آخرین اخبار

9. تير 1403 - 15:01   |   کد مطلب: 48033
رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت:
به خواست مردم از جلیلی حمایت می‌کنیم
رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت با اعلام حمایت از جلیلی گفت: حال که مصلحت مردم و انقلابیون بر آقای جلیلی است، ما هم منطبق به خواست جبهه انقلاب عمل و کمک می‌کنیم.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

، با اعلام حمایت از سعید جلیلی، نامزد انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، گفت: تقویت جبهه انقلاب برای ما ملاک بوده و هست و به شخص توجهی نداریم، البته به لحاظ تشخیص اولویتی را داشتیم و ترجیح را بر آقای قالیباف می‌دانستیم، اما مصلحت مردم و انقلابیون در مسیر دیگری قرار گرفت.

وی در مجلس ادامه داد: حال که مصلحت مردم و انقلابیون بر آقای جلیلی است، ما هم منطبق به خواست جبهه انقلاب عمل می‌کنیم.

رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت و نماینده مردم اسدآباد با آرزوی توفیق و موفقیت برای آقای جلیلی در دور دوم انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری، گفت: هم دوستان و فعالان ستادهای انتخاباتی را درخواست دارم که از وی حمایت کنند.

وی در خصوص فعال شدن ستاد خادمان ملت برای آقای جلیلی، گفت: اگر این ستاد که در مسیر حمایت آقای قالیباف فعال شده، بخواهد برای آقای جلیلی فعال بماند، باید هماهنگی‌ها اتقاق بیفتد و در غیر این صورت به صورت انفرادی و هماهنگ شده با نیروهای همسوی ما به حمایت از آقای جلیلی خواهم پرداخت.

رنجبرزاده یادآور شد: بنده در جبهه انقلاب هستم و در تقویت این جبهه از آقای جلیلی حمایت خواهم کرد

وی در خصوص فعال کردن ستاد قالیباف در اسدآباد به نفع جلیلی، گفت: این تغییر ستادها منوط به تصمیمات ستادهای جلیلی در استان و کشور است که اگر تشخیص به نیاز وجود این ستاد باشد، آن را قطعاً فعال و کمک خواهم کرد.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal