آخرین اخبار

21. تير 1403 - 8:23   |   کد مطلب: 48094
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
هیئتی پویاست که سکولار نباشد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با تاکید بر پرداختن به مسئله جهاد تبیین در مراسمات سوگواری امام حسین(ع)، گفت: هیئتی زنده و پویا است که خود را از سیاست و مبانی انقلاب دور نکند و سکولار نباشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ماه محرم را ماه حزن، اندوه و عزای اهل‌بیت(ع) خواند و گفت: در عظمت این ماه همین بس که امام رضا فرمود وقتی ماه محرم می‌رسد کسی پدرم خندان نمی‌دید و حزن و اندوه بر او غلبه می‌کرد.

وی تصریح کرد: در ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) یکی از بهترین، مهم‌ترین و کارآمدترین ابزار و ظرفیت عالی برای تبلیغ و معرفی دین خدا توسط مبلغین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اشک و گریه بر امام حسین(ع) در ماه محرم تاکید فراوان شده، افزود: یک قطره اشک برای سیدالشهدا باعث می‌شود که فرد بهشتی شود.

وی ماه محرم را یکی از شعائر مذهبی دانست و گفت: این ماه بهترین فرصت برای گفتمانی است که نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی با تاکید بر توجه به مسئله جهاد تبیین در موضوعات مختلف در ایام ماه محرم، گفت: هیئتی زنده و پویا است که خود را از سیاست و مبانی انقلاب دور نکند، خدای ناکرده هیئت سکولار نداشته باشیم و به تمام‌ مسائل روز اهمیت دهد و در‌ واقع روز محور باشد‌.
وی با بیان اینکه تمام مساجد و حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی شهرستان با وجود عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) به صورت خودجوش فعال و پویاست، افزود: ۳۵ مبلغ و روحانی از قم درخواست کردیم که با اعزام به سطح روستاها برنامه مبنر و سخنرانی خود را دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری سه همایش بزرگ شیرخوارگان در ارشاد اسلامی، مساجد حضرت سجاد و صاحب‌الزمان(عج) شهر اسدآباد خبر داد و گفت: در این شهرستان مراسم احل‌ من العسل هم ویژه نوجوانان توسط هیئت‌های مدهبی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دسته عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورا در سطح شهر خبر داد و گفت: در روز عاشورا با تجمع هیئت‌های مذهبی در محله امامزاده سیدان، نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: هئیت‌هایی که برای پخت غذای نذری به اقلامی از جمله مرغ، شکر، گوشت، برنج نیاز دارند، نامه درخواست را بیاورند و ما آنان را معرفی می‌کنیم.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal