آخرین اخبار

21. تير 1403 - 9:27   |   کد مطلب: 48097
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع برق کارخانجات و واحدهایی که از سرمایه خود از بخش خصوصی برق خود را تامین و خریداری می‌کنند غیرقانونی بوده و حتی این پیگرد را دارد که خسارت آن را طلب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» به نقل از ایسنا  اکبر رنجبرزاده چهارشنبه، ۲۰تیر، در بازدید بعد از ظهر امروز خود از کارخانه کنسانتره و آهن اسفنجی شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه کنسانتره صبانور شهرستان با قطعی برق مواجه شده و بخشی از فعالیت این کارخانه از مدار فعالیت خارج شده که این امر خسارت سنگینی به کارخانه و تولیدکنندگان وارد می‌کند و موجب تعطیلی کار کارگران این کارخانه و خسارت میلیاردی به کارخانه می شود.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع و مرتفع شدت مشکل قطعی برق این کارخانه بزرگ صنعتی هستیم و در رابطه با این موضوع با وزیر نیرو صحبت‌هایی داشته‌ایم، افزود: دلیل خاصی برای  قطعی برق این کارخانه که برق خود را از بخش خصوصی خریداری و تامین می‌کند، وجود ندارد.

رنجبرزاده یاد آور شد: بخش خصوصی به عنوان تولیدکنندگان برق بر اساس و بر طبق قرار داد برق تولید شده خود را در مدار بخش دولتی قرار داده و قابیلت فروش پیدا کرده است. بنابراین کارخانه‌ها و واحدهایی که از بخش خصوصی برق خود را خریداری کرده‌اند حتی برای یک دقیقه هم برق چنین کارخانه‌هایی نباید قطع شود و کار آنان به تعطیلی بکشد.

وی گفت: مدیریت منسجم روی موضوع نحوه توزیع برق در کشور وجود ندارد و مدیریت‌ها و تصمیم‌گیری آنان در این رابطه موجب می‌شود شاهد ضرر تولید کنندگان باشیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه امیدواریم وزیر نیرو و معاونین وی و به‌ویژه بخش خصوصی که برق را تولید و وارد مدار می‌کند روی این موضوع متمرکز شوند، خاطر نشان کرد: کارخانجات و واحدهایی که از سرمایه خود ر را خریداری می‌کنند نباید برق آنان قطع شود این امر به زعم بنده غیرقانونی است و حتی این پیگرد را دارد که خسارت آن را از وزارت نیرو طلب کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal