آخرین اخبار

30. تير 1403 - 9:06   |   کد مطلب: 48143
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری دومین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حمزه کماسی، اظهار کرد: دومین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان به صورت عمومی در دارالقرآن شهید وارسته برگزار می‌شود.

وی افزود: این دومین دوره برگزاری آموزش نهج‌البلاغه است که در شهرستان برگزار می‌شود، در دوره اول ۸۰ نفر ثبت‌نام داشتند که به ۸ نفر از سوی این مرکز گواهی اعطا شد.

کماسی در ادامه با بیان اینکه این دوره به همت تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود، گفت:  این دوره ویژه بزرگسالان و عموم بانوان است که علاقمندان تا ۲ مردادماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: درسنامه این دوره نهج‌البلاغه است، کلاس‌های این دوره روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در دارالقرآن شهید وارسته برگزار می‌شود و بعد‌ از طی ۱۶ جلسه در طول دو ماه بر اساس آزمون به قبول شدگان گواهی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور خانم زیبا عزیزی رئیس حوزه علمیه خواهران اسدآباد برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۵۰ نفر در این دوره ثبت‌نام داشتند‌ و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند یا با شماره ۰۸۱۳۳۱۴۹۲۹۹ تماس حاصل کنند.
برگزاری دوره آموزش عمومی تدبر در قرآن به صورت غیرحضوری

کماسی در ادامه از برگزاری اولین دوره آموزش عمومی تدبر در قرآن به صورت مجازی در شهرستان خبر داد و گفت: این دوره به صورت رایگان و برای عموم مردم آقایان و بانوان، از ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن به قبول شدگان اعطا می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در صورت قبول شدن می‌توانند در دوره تربیت معلم تدبر شرکت کنند، این دوره با حضور مدرس کشوری حجت‌الاسلام ابراهیمی برگزار می‌شود.

کماسی با اشاره به اینکه این دوره در دهه اول مرداد آغاز می‌شود، ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این دوره ۴ مردادماه است، علاقمندان برای ثبت‌نام به لینک https://digiform.ir/although مراجعه کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal