آخرین اخبار

4. مرداد 1403 - 19:15   |   کد مطلب: 48170
به همت کمیته صلح ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اسدآباد؛
۵۰ پرونده قضایی اسدآباد منجر به سازش شد
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اسدآباد از برگزاری نمایشگاه از فعالیت‌های این ستاد خبر داد و گفت: در کمیته صلح این ستاد نزدیک به ۵۰ پرونده قضایی را به سازش تبدیل شده است.

محمدرضا آزادپیمان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، بااشاره به اهمیت نماز جمعه، گفت: امام صادق(ع) فرمودند که در دو جا تمام گناهان انسان به غیر از حق‌الناس پاک می‌شود، یکی بعد از زیارت امام حسین(ع) و دیگری بعد از اقامه نماز جمعه.

وی با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه کشور برگزاری همایش اعضای ستاد، تقدیر ستاد از امام جمعه، پیشکسوتان ستاد برادران و خواهران، حضور بر مزار حاج آقا حمزه‌ای بعد از دعای ندبه در روز جمعه، پذیرایی از مومنان و نمازگزاران در نماز جمعه، مشایعت امام جمعه از دفتر به صورت پیاده تا محل نماز جمعه، سخنرانی مسئول ستاد پیش از خطبه‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس از فعالیت‌های ستاد و امام جمعه را از برنامه‌های این ایام برشمرد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره تشکیل کمیته صلح در ستاد برگزاری نماز جمعه، گفت: در این کمیته نزدیک به ۵۰ پرونده منجر به سازش شده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal