آخرین اخبار

16. مرداد 1403 - 7:14   |   کد مطلب: 48238
همزمان با برگزاری جلسه هماهنگی طرح اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) استان، از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در این جلسه با اهدای لوح از سوی سردار امیری فرماندهی انتظامی استان همدان و با حضور دکتر راستیار سرپرست معاونت ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری ، از عملکرد مطلوب آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای کاهش حوادث ترافیکی و ارتقاء رضایتمندی در طرح اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ و همچنین اقدامات انجام شده در سال جاری تقدیر به عمل آمد.
 
دکتر راستیار با اشاره به عملکرد مطلوب  حوزه راهداری همدان در سال گذشته، گفت: در مجموعه راهداری همدان، مهندس آهکی یکی از مدیران بسیار خوب و پای کار سازمان در ارزیابی مدیران استانی قرار دارند و امسال نیز همچون سال گذشته شاهد عملکرد مطلوب و قابل قبولی در استان همدان خواهیم بود.    
 
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است، بدین وسیله از تلاش های مجدانه حضرت عالی در راستای ارتقاء ایمنی تردد،کاهش حوادث ترافیکی و ارتقاء رضایتمندی در طرح اربعین حسینی ۱۴۰۲ و همچنین پیگیری های انجام شده در سال جاری در راستای طرح اربعین ۱۴۰۳، مراتب سپاس خود را از زحمات بی دریغ شما اعلام داشته و امیدواریم با عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در جهت خدمت به جامعه و تحقیق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند پیروز باشید.
گفتنی است در این جلسه نیز از جواد نگاهداری معاون راهداری و هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر هم تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal