آخرین اخبار

24. مرداد 1403 - 6:46   |   کد مطلب: 48277
شهردار شهر پالیز از افزایش تعداد دستگا‌ه‌های ماشین‌آلات در این شهرداریخبر داد و گفت: در ابتدای تاسیس این شهرداری تنها دو دستگاه ماشین‌الات وجود داشت که در طول سه سال گذشته به ۱۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حمید اسدی عصر دیروز در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان اسدآباد، باغ شهر پالیز را دروازه ورودی از سمت غرب کشور در مسیر بزرگراه کربلا دانست و گفت: این شهر در سال ۱۴۰۰ با ادغام دو روستای جنت‌آباد و مزرعه‌بید به میزان ۲۰۰ هکتار وسعت با جمعیت چهار هزار و ۲۰۰ نفر تاسیس شده است.

 

وی تصریح کرد: در شهر پالیز طرح تفضیلی و هادی اجرا شده که باغات هلو و شلیل و ماشین‌آلات سنگین به عنوان  دو ظرفیت مطرح است.

 

شهردار شهر پالیز بااشاره وجود باغات هلو و شلیل به عنوان یک پتانسیل و ظرفیت در شهر پالیز، گفت: بنا داریم امسال جشنواره هلو و شلیل را در این شهر برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهرداری پالیز با پنج نیرو اداری و ۱۵ نیروی خدماتی فعالیت می‌کند، افزود: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم این سازمان تنها دو دستگاه ماشین‌آلات داشت که در طول سه گذشته تاکنون به ۱۰ دستگاه رسیده است.

 

اسدی به افزایش میزان تخصیص بودجه در طی سال‌های متوالی اخیر در شهرداری پالیز اشاره کرد و گفت: بودجه امسال شهرداری ۱۹ میلیارد تومان با تخصیص ۵۰ درصدی بوده است.

 

وی یکی از مشکلات شهرداری شهر پالیز را عدم تملک ساختمان آن خواند و گفت: ساختمان شهرداری این شهر به میزان سه هزار مترمربع است که متعلق به آموزش و پرورش و به صورت استیجاری در اختیار ماست، وقتی آن را تحویل گرفتند مدرسه‌ای مخروبه بوده و حتی در و پنجره نداشت. حال برای تملک آن آموزش و پرورش همکاری نمی‌کند.

 

شهردار شهر پالیز در خصوص نبود پارک در شهر پالیز، گفت: متاسفانه برای احداث پارک در این شهر با مشکل زمین مواجه‌ایم، البته در محله جنت‌آباد یک پارک وجود دارد.

 

وی با اشاره به مشارکت مردم شهر پالیز در پرداخت عوارضات خودرو، گفت: خوشبختانه ثبت دریافت عوارضات در این شهرداری انجام و استقبال خوبی از آن شده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal