آخرین اخبار

25. مرداد 1403 - 17:47   |   کد مطلب: 48282
مسئول موکب علی‌اصغر (ع) از توزیع ۲هزار پرس غذای گرم در بین زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و گفت: امسال با توان بیشتر در خدمت زائران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»طاهره گلشن، با اشاره به خدمت‌‌رسانی این موکب از سال ۷۴ به زائران حسینی، اظهار کرد: این موکب اربعین در سال‌جاری با قوت بیشتری در خدمت زائران حسینی است.

وی با بیان اینکه در سه‌ وعده ۲هزار غذای گرم در بین زائران حسینی توزیع می‌شود،‌ گفت: این موکب به صورت مردمی و با کمک نذورات مردمی اداره می‌شود و طول روز با نوشیدنی مانند چای، شربت و قهوه و انواع میوه از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

گلشن گفت: در کنار پذیرایی از زائران در این موکب تراکت‌هایی از سوی جوانان هئیت در بین زائران توزیع می‌شود که هدف آن آشنایی زائران و نسل جدید با شهدای دفاع مقدس، حرم‌، امنیت و سلامت است. در این تراکت‌ها اهمیت نماز، حجاب و اطاعت از ولایت فقیه از نگاه شهدا بیان شده است.

وی ادامه داد: موکب در سال‌های گذشته در زمینی ناهمواره برپا می‌شد، امسال شهرداری شهرستان اقدام به بتن‌ریزی در کف موکب کرد، این موکب از ۲۲ مردادماه پذیرایی زائران است و خدمت به زائران امام حسین(ع) تا ۳۱ مردادماه در پارک ملت در جوار شهید گمنام ادامه دارد.

مسئول موکب علی‌اصغر (ع) یکی از ویژگی‌های این موکب را فامیلی و هم محله بودن اعضای آن بیان کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد اعضای این هئیت با هم فامیل هستند و بیشترین اعضای آن بانوان هستند، فامیل بودن این اعضا نقطه قوتی برای موکب محسوب می‌شود و برکت این موکب و هئیت شامل حال فامیل شده است.

گلشن با اشاره به برگزاری هفتگی مراسمات این هیئت در ایام سال گفت: سه‌شنبه‌های هر هفته هیئت برنامه ثابت دارد؛ هم‌چنین در مناسبت‌های مختلف مانند جشن‌ها و ولادت‌ها مراسماتی برگزار می‌شود، برپایی این مراسم‌ها خود باعث صله رحم و وحدت در فامیل شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal