آخرین اخبار

27. مرداد 1403 - 7:39   |   کد مطلب: 48291
نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میدری رزومه خوبی در وزارت کار دارند و با توجه به سواد و کاربلد بودن ایشان می‌توانیم او را گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اکبر رنجبرزاده، در خصوص احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم گفت: در رابطه با آقای میدری بنده شک داشتم که بخواهم به ایشان رای اعتماد بدهم و این مسئله را با خودشان نیز مطرح کردم و گفتم که به شما رای اعتماد نمی‌دهم و با صراحت به شخص ایشان گفتم که شما در مجلس ششم موضع‌گیری غیرقابل قبولی داشتید اگر فکر و نگاه شما همچنان همان نگاه مجلس ششم باشد، شما نمی‌توانید وزیر خوبی باشید و آقای دکتر میدری در جواب بنده گفتند که بنده در آن مقطع اشتباه کردم و می‌پذیرم که اشتباه کردم و قطعاً امروز بنده آن فرد مجلس ششم نیستم و نگاهم خدمت به مردم است و این حرف ایشان باعث که نگاه بنده و خیلی از نمایندگان درباره ایشان تغییر کند و مثبت شود.
 

وی افزود: ایشان از لحاظ توانمندی، تخصص و تسلط به امور،بسیار فرد مناسبی هستند و از این جهت هیچ دغدغه‌ای نداریم و به ایشان اعتماد خواهیم کرد.

رنجبرزاده تصریح کرد: آقای میدری رزومه خوبی در وزارت کار دارند و با توجه به سواد و کاربلد بودن ایشان می‌توانیم او را گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدانیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal