آخرین اخبار

27. مرداد 1403 - 7:44   |   کد مطلب: 48293
مسئول موکب سردار شهید قهاری‌سعید در اسدآباد با اشاره به اینکه این موکب یکی از ۲۱ موکب خدمت‌رسان به زائران حسینی در شهرستان اسدآباد است، گفت: این موکب تا سه روز بعد از روز اربعین با کمک‌های مردمی در خدمت زائران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سلطان‌علی هادی  اظهار کرد:‌ یکی از تمرینات مردمی‌سازی امور بوده که همین مدل برپایی موکب مردمی است و همه کارها توسط خود مردم انجام می‌شود و مردم نقش اول را دارند به طوریکه هر کسی به اندازه توان خود کاری برای رساندن به آن هدفی بزرگ که رضایت خدا و خدمت‌رسانی به زائران است، انجام می‌دهد البته دستگاه‌های خدمت‌رسان کارهای زیرسازی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به خدمت‌‌رسانی این موکب اربعین از سال ۹۴ به زائران حسینی گفت: موکب شهید مستقر در گردنه اسدآباد هر ساله پذیرایی خیل زیادی زائران حسینی است و خدمتی مانند توزیع ۲۰۰۰ پُرس غذای گرم، پذیرایی با نوشیدنی مانند چای، قهوه و شربت و پذیرایی با انواع میان‌وعده و میوه ارائه می‌شود.

هادی بیان کرد: برپایی نمازجماعت، برگزاری مراسم قرائت زیارت توسل و عاشورا با حضور مبلغین، راه‌اندازی باجه ارز دولتی با همکاری پست بانک، برپایی غرفه پیرایش مردانه، غرفه نقاشی کودک، غرفه حامی‌یابی برای ایتام کمیته امداد و دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) از دیگر اقدامات و خدمات این موکب به شمار می‌آید.

مسئول موکب سردار شهید قهاری‌سعید در اسدآباد مطرح کرد: یکی از گلایه‌های زائران حسینی که از سوی آنها مطرح می‌شود، نبود حسینیه برای استراحت بانوان، نبود حمام و سرویس بهداشتی مناسب برای زائران است به طوریکه درخواست دارند از پذیرایی خود کم کرده و به بحث خدمات رفاهی زائران اضافه کنیم و محلی برای استراحت بسازیم چراکه نبود زائرسرا یکی مشکلات اساسی مطرح شده از سوی زائران است.

هادی درباره وجود زائرسرا در گردنه گفت: گردنه اسدآباد همیشه محل عبور ۱۷ استان به سمت کربلای معلی است و بودن زائرسرا موجب سرفرازی استان و کاهش تصادفات و رفع خستگی رانندگان می‌شود در ضمن وجود آن در طول سال باعث خدمات‌رسانی به مسافران و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

مسئول موکب سردار شهید قهاری‌سعید در اسدآباد یادآور شد: در همین راستا برای آسایش زائران حسینی ۳۵ سرویس بهداشتی و حمام به ارزش یک میلیارد تومان با کمک خیرین و مردم در حال ساخت داریم که در حال تکمیل است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal