آخرین اخبار

10. شهريور 1403 - 6:49   |   کد مطلب: 48355
ماجرای دستگیری و مرگ فردی به نام محمد میر موسوی از افراد شرور لنگرود و لاهیجان که تصویر جسد او در فضای مجازی منتشر شده چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ماجرا مربوط به دو سه هفته قبل است و مراسم های ختم و هفتم و... فرد مذکور به دلیل اطلاع عمومی مردم منطقه از چیستی و چرایی موضوع بدون هیچ حاشیه ای برگزار شده و تمام شده است.

 محمد میر موسوی از افراد شرور و سابقه دار منطقه لاهیجان و لنگرود بوده که سابقه مکرر درگیری و آزار و اذیت و تهدید مردم را داشته است.

 وی در آخرین مورد یک پیرمرد از شهروندان منطقه را در با آب جوش آزار داده و سابقه آزار و اذیت مردم و ... دارد.

 دو یا سه بار سابقه بازداشت داشته و آخرین بار بعد از آزادی در یک نزاع دسته جمعی توسط تعدادی از محلی ها با ضرب و شتم دستگیر شده و تحویل پلیس می شود.

 گفته می شود (در دست بررسی) در حین تحویل به پلیس هم اسلحه یکی از مامورین را هم میرباید که باز هم با درگیری فیزیکی از او باز پس گرفته می شود.

 سایر خانواده او خوشنام و موجه هستند و به دلیل اعتیاد و رفتارهای هنجار شکنانه او را طرد کرده اند و او در یک روستای دیگر تقریبا به تنهایی زندگی کرده تا حدی که ساکنان آن روستا را نیز به ستوه آورده و نهایتا توسط مردم دستگیر می شود.

 دادستانی در حال بررسی اتفاقات بعد از دستگیری است و با دستور فرمانده ناجا  ماموران پلیس دستگیر کننده وی نیز برای تحقیقات بیشتر فعلا تحت نظارت هستند.

 پزشکی قانونی کالبد شکافی برای بررسی های بیشتر را انجام داده ولی هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal