آخرین اخبار

29. شهريور 1403 - 8:21   |   کد مطلب: 48457
رئیس راهداری اسدآباد عنوان کرد؛
ارتقای ایمنی گردنه اسدآباد استان همدان
سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از ارتقای ایمنی گردنه اسدآباد و اجرای ۵۶۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی در محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،یزدان سحاب نظری گفت: یکی از کریدورهای مهم و استراتژیک کشور در شهرستان اسدآباد قرار گرفته است و هرساله بالغ بر ۹۰ میلیون تردد در گردنه اسدآباد به ثبت می رسد که نشان دهنده اهمیت ویژه این گردنه در حمل‌ونقل جاده ای کشور است.

سحاب نظری ادامه داد: به منظور کاهش حوادث رانندگی و ارتقای ایمنی طی دو سال گذشته ۱۴ کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی و سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد اجرا شده است و هم اکنون نیز عملیات تعریض این گردنه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

 وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری افزون بر ۱۸۰ کیلومتر خط کشی، ۱۰ کیلومتر بهسازی رویه آسفالت، رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز، ۵۶۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی و شانه سازی، ۵ مورد ترانشه برداری، ۱۲ مورد تعریض، تعمیر و لایروبی پل و آبرو در سطح راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد در پایان گفت: امسال ۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان اسدآباد با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی در حال ساخت است و در تلاشیم این پروژه ها امسال به بهره برداری برسد.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal