آخرین اخبار

17. آبان 1399 - 13:25   |   کد مطلب: 37296
مسئولان استانی راهداری پاسخ دهند؟
چرا مدیر شهرستانی حق پاسخگویی به خبرنگاران ندارد!
به دنبال بارش احتمالی برف در گردنه اسدآباد و در آستانه فصل سرما، تلاش کردیم با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد مصاحبه ای پیرامون وضعیت آمادگی راهداری بگیریم که گویا این مسئول حق مصاحبه با خبرنگاران را ندارد!

به گزارش آوای سیدجمال، مدیریت اطلاعات راه‌های استان همدان در خبری اعلام کرد که احتمال بارش برف در گردنه های استان همدان در روزهای شنبه و یکشنبه ای هفته وجود دارد.
گردنه اسدآباد هم به عنوان یکی از گردنه های صعب‌العبور استان مطرح است که هر ساله با مشکلات مختلفی از جمله لغزندگی راهها، مسدود شدن جاده گردنه و گرفتاری بسیاری از مسافران در زمان بحرانی شدن همراه بوده است.

 

براساس آخرین خبرها در مرداد ماه امسال، 33 دستگاه ماشین‌آلات این سازمان در گردنه اسدآباد پا به 28 سالگی گذاشته و عمر مفید خود را از دست داده اند، البته مدیران استانی اذعان دارند که ماشین آالات این گردنه وضعیت مطلوبی دارد در حالی که اینگونه نیست!

 

در این زمینه هم اخیرا" کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم در طرح سؤالی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح در ارتباط با کوتاهی ها و قصورات در حوزه راه های ارتباطی شهرستان اسدآباد شده که یکی از این راهها گردنه معروف اسدآباد است و بارها شاهد تصادفات مکرر منجر به جرح و فوت هم بوده‌ایم.

 

حال به دنبال گرفتن گزارشات جدیدتری در خصوص وضعیت ماشین آلات راهداری و همچنین میزان آمادگی آنان برای بروز احتمالی بارش برف، تلاش کردیم  با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد مصاحبه ای در این زمینه بگیریم که وی بیان کرد حق مصاحبه با خبرنگاران را ندارد! و از طریق استان پیگیری کنید.

 

حال سؤالی از رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاه ای استان همدان مطرح است در این شرایط حساس که می‌بایست اخبار به صورت شفاف به سمع و نظر مردم برسد، چرا یک مدیر شهرستانی اختیار پاسخگوی به سؤالات خبرنگاران که مطالبه مردم را دنبال می‌کنند، ندارد!؟
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal