آخرین اخبار

1. آبان 1403 - 8:27   |   کد مطلب: 48618
امام جمعه اسدآباد گفت: نبرد امروز حماس و حزب‌الله و جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی خدمت به بشریت و مردم منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: یهودیت نه یک دین که یک‌ ایدئولوژی نژادی است که نسخه به‌ روز و ارتقا یافته آن، اسراییل یا همان رژیم نژادپرست صهیونیستی است؛ این‌ رژیم نسخه‌های متقدم‌تری هم در طول تاریخ دارد اما هرچه هست، نسخه امروزین یهودیت و صهیونیسم، همین‌چیزی است که به‌طور رسمی از سال ۱۹۴۸ میلادی تا امروز در فلسطین اشغالی شاهد هستیم.

وی با اشاره به جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی در طول تاریخ مبارزه تا رفع فتنه با توجه به فتوای رهبر انقلاب واجب دانست و گفت: امروز حماس و حزب‌الله در راستای کمک بشریت و مردم منطقه در حال نبرد تاریخی آخر الزمانی با این رژیم سفاک هستند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه به معادله قرن اشاره کرد و گفت: در این معادله بین المللی قرار بود حیفا مرکز ترانزیت انرژی شود و کشورهای منطقه، اسرائیل را به رسمیت بشناسند و اما با شناختی که ما از اسرائیل کودک‌کش داریم، می‌دانیم اگر این معادله انجام می‌شد چه اتفاقات سخت و دشواری که برای کشورهای مسلمان و حتی جهان قابل پیش‌بینی نبود.

وی بر اهمیت عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد و گفت: طوفان الاقصی طرح عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را نابود کرد و طرح معادله قرن را برهم زد و وظیفه ما و همه‌ مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان از حزب‌الله قهرمان و حماس شجاع حمایت معنوی و مادی انجام دهیم.

موحدی در ادامه به برپایی مراسمات دعا و ختم قرآن کریم و نذر و نیاز برای پیروزی رزمندگان اسلام بر اشغالگران قدس شریف در شهرستان اشاره کرد و گفت: هلال احمر، کمیته امداد، سپاه ، دفتر امام جمعه در اسدآباد در حال جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت نقدی هستند و تاکنون مقدار قابل توجهی طلا و سکه و پول نقد برای کمک به جبهه مقاومت از مردم انقلابی شهرستان اسدآباد جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در این امر الهی بانوان اسدآبادی با اهدای طلای خود و فرهنگیان با قسمتی از حقوق خود به صورت ماهانه و بازاریان و کارکنان و روحانیون و خیرین و سایر قشر جامعه شرکت دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal