آخرین اخبار

24. شهريور 1392 - 20:06   |   کد مطلب: 12026

IMG_2722

امام جمعه اسدآباد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت:اگر سبک زندگی امام رضا(ع)در زندگی روزمره ما جاری شود شاهد مرتفع شدن بساری از مشکلات موجود خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیـدجمال،حجت الاسلام حسینی مجد ضمن تبریک ایام ولادت علی بن موسی الرضا(ع)تصریح کرد:ایشان یک الگوی تمام عیار برای شیعیان است.

وی ضمن اشاره به اینکه امسال هزینه مراسم سه نفر از متوفیان اسدآباد به مسائل عام المنفعه اختصاص یافته است عنوان کرد:جلوگیری از تجملات بیجا در بسیاری از امور رضای خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از صحبتهای خود به راه اندازی کارناوالهای شادی در ساعتهای انتهایی شب به بهانه برگزاری مراسمات عروسی اشاره کرد و گفت:نیروی انتظامی و ارگانهای مسئول دیگر با اینگونه افراد برخورد نمایند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه یکی از این مراسمات در شب شهادت امام جعفرصادق(ع)انجام شده بر فرهنگ سازی صحیح در خصوص این قضیه تاکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر رعایت آداب و سنن اسلامی و عدم ایجاد آلودگی صوتی توسط کاروان‌های عروسی، تصریح کرد: صاحبان عروسی با نصب داربست در کوچه و خیابان‌ها موجب بسته شدن کوچه و اختلال در رفت و آمد مردم می‌شوند که باید در این زمینه به آنان تذکر داده شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal