آخرین اخبار

28. آبان 1392 - 19:56   |   کد مطلب: 14257


مدیر اداره کتابخانه های عمومی اسداباد گفت: در حال حاضر چهار  کتابخانه عمومی با 23 هزار و  269 نسخه کتاب، 258 منبع دیداری و شنیداری و 2127 عضو در شهرستان اسداباد فعال است
.

مرادیان در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته کتاب، گفت: کتاب به عنوان ارزشمندترین و گرانمایهترین سرمایه پیشرفت فکری بشر است که گسترش فرهنگ کتابخوانی موجب ارتقا علمی می شود و باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی زمینه رشد و توسعه مطالعه کتاب را فراهم ساخت.

وی هفته کتاب را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دانست و با بیان این که مطالعه و کتاب خوانی در عصر حاضر یکی از شاخصه های ارزیابی رشد و توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشور محسوب می شود افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه رواج پیدا کندو والدین وظیفه دارند فرزندان خود را از سنین کودکی با کتاب خوانی آشنا کنند تا این امر در سنین بالاتر در آنها نهادینه شود.

وی با بیان این که برای تحقق فرهنگ مطالعه، باید این فرهنگ از سنین پایین و مهد کودک در جامعه نهادینه شود. تصریح کرد: فرهنگ مطالعه باید از والدین به کودکان انتقال یابد.

وی ادامه داد: در کتابخانه های عمومی شهرستان اسداباد علاوه بر خدمات عمومی و امانت و رزرو کتاب،عضویت،خدمات مرجع و... فعالیت هایی نظیر جستجوی منابع،طرح کتاب من،نشریات و مقالات،منابع اطلاعاتی،برنامه های فرهنگی نظیر جلسات کانون ادبی،مسابقه نقد و خلاصه نویسی کتاب را برای اعضا خود دارد.





کتابخانه 3 کتابخانه 2

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal