آخرین اخبار

18. دى 1392 - 10:26   |   کد مطلب: 17037

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در شورای اداری شهرستان اسدآباد گفت:نسل جدید انقلاب بسیاری از اتفاقات دفاع مقدس را شبیه افسانه میدانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،الهی تبار با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه جاری کنیم تصریح کرد:در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود این موارد را به منصه ظهور رسانده اند.

وی افزود:مردم کشورمان در هر شرایطی در کنار نظام اسلامی بوده اند و در مواقع حساس این حضور را به اوج رسانده اند که حضور70درصدی در انتخابات اخیر موید این مطلب است.

این مقام مسئول در ادامه یادآورشد:رییس جمهور فعلی کشورمان فردی توانا در همه زمینه های لازم است که تمام تلاش خود را برای خدمت انجام میدهد.

الهی تبار همچنین گفت:دولت جدید با گفتمان تدبیروامید وارد صحنه شده و در این راه برنامه های زیادی برای بهتر شدن اوضاع موجود دارد.

وی با اشاره به موفقیتهای اخیر دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای گفت:این توافق طوری حاصل شده که اگر انجام شده یا نشود ضرری متوجه ایران اسلامی نیست.

معاون استاندارهمدان پشتوانه مردمی را نقطه امید مذاکره کنندگان دانست.

الهی تبار خاطرنشان کرد:مفقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید ویژه ای بر حل مشکلات اقتصادی داشته اند و دولت تدبیروامید نیز تمامی کوشش خود را برای این موضوع انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه در موضوع حماسه اقتصادی،تولید ثروت راهکار بسیار خوبی برای مقابله با تحریمهاست افزود:اگر این موضوع انجام شود تحریمها بی اثر خواهند شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به مشکلات مدیریتی داشت و اعلام کرد:اگر مدیران ما توانایی لازم را داشته باشند قادر هستند بسیاری از مشکلات موجود را حل نمایند.

الهی تبار همچنین به ظرفیتهای بالای شهرستان اسدآباد اشاره داشت و گفت:قرار گرفتن در مسیرکربلا فرصتی ارزنده برای پیشرفت شهر در حوزه های حمل ونقل و اقتصادی است.

امام جمعه اسدآباد نیز در ان جلسه ضمن تبریک مناسبتهای ماه ربیع لاول گفت:حسن خلق از مسائل مهمی است که در دین اسلام به آن توصیه شده است و مدیران ما نیز باید به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی مجـــــد تصریح کرد:به عنوان امام جمعه اسدآباد از مسئولین اسداباد انتظار حضوری پررنگ تر در نماز جمعه و جماعات را خواستار هستم.

وی همچنین به اتحاد خوب مسئولان اسدآباد اشاره کرد و آن را موجب خیر و برکت دانست.

در این جلسه همچنین فرماندار اسدآباد گفت:مردم اسدآباد در مواقع لازم پشتیبانی از خود از نظام و ولایت را اثبات کرده اند.

حمزه عبدکوند تصریح کرد:اسدآباد با دارابودن 400شهید و40هزار بسیجی جایگاهی ممتاز در سطح استان را داراست.

وی افزود:اسدآباد با قرار گرفتن در مسیرکربلا،دارا بودن ماهواره شهید قندی وگردنه استراتژیک به نوعی شاهراه غرب کشور محسوب میشود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت:همه روستاهای اسدآباد از سه نعمت آب،برق و تلفن برخوردارند و در 65درصد روستاهای شهر نیز شاهد روشن بودن شعله های گاز هستیم.

عبدکوند همچنین از سرمایه گذاری بر رو سه طرح عظیم در منطقه چهاردولی با سرمایه گذاری500میلیارد تومان خبر داد و افزود:با بهره برداری از این طرح ها برای4000نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد میشود.

تهیه و تنظیم:الف.گوهری

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal