آخرین اخبار

19. اسفند 1392 - 12:10   |   کد مطلب: 22127

قائم مقام کمیته امداد همدان گفت: امسال 8 هزار و 500 طرح خودکفایی در سطح استان اجرا شده که در این زمینه 419 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش آوای سید جمال؛علی نامدار در همایش تجلیل از کارآفرینان و حرفه آموزان برتر کمیته امداد اسدآباد با بیان اینکه بازتوانی مددجویان از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام است ،افزود: سالانه ده درصد از مددجویان تحت پوشش استان توانمند شده و از چرخه کمک های امداد خارج می شوند.

IMG_0034 [640x480]

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان با بیان اینکه 13 هزار سرکشی از طرح‌های اشتغالزایی در سطح استان انجام شده، گفت: اشتغال‌های ایجاد شده در کمیته امداد نسبت به دیگر اشتغال‌ها پایدارتر است.

وی با اشاره به اینکه 5/5 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) در استان هستند، افزود : این رقم 84هزار نفر از جمعیت استان را شامل می شود. 

نامدار اظهار داشت: خدمات کمیته امداد امام خمین(ره) همواره آثار مثبتی در حمایت از محرومان جامعه داشته و این نهاد با حمایت مادی و معنوی خود از اقشار آسیب پذیر جامعه، توانسته در توانمندسازی مادی و فکری افراد تحت پوشش خود، کارنامه موفقی برجای بگذارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal