آخرین اخبار

19. اسفند 1392 - 12:05   |   کد مطلب: 22141

مدیر کمیته امداد اسدآباد گفت: هم اکنون 4 هزار خانوار با جمعیت 10 هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد شهرستان هستند.محمد نوشادی مقدم

به گزارش آوای سید جمال؛ محمد نوشادی مقدم در همایش تجلیل از کارآفرینان و حرفه‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسدآباد افزود: تاکنون 2 هزار و 500 نفر از این افراد خودکفا شده و از دریافت خدمات کمیته امداد خارج شدند.

محمد نوشادی‌مقدم با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان اسدآباد رتبه برتر را در ایجاد اشتغال در سطح استان دارد، افزود: تاکنون این نهاد برای 651 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال افراد زیر پوشش نهاد کمیته امداد این شهرستان مبلغ 3 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد اسدآباد به آموزش 874 نفر در 18 دوره در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این نهاد بیمه افراد زیر پوشش و زنان بی‌سرپرست را در برنامه خود قرار داده است.

وی با تأکید بر مشارکت‌های مردمی در زمینه خدمات‌رسانی به نیازمندان، گفت: طی سال‌ جاری یک میلیارد و 400 میلیون تومان از سوی خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شده که این میزان کمک در سال گذشته به مبلغ کمتر از یک میلیارد تومان بوده است.

نوشادی‌مقدم اعزام 10 نفر از سالمندان و 87 نفر دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد به اردوهای تفریحی و زیارتی، کمک به افراد وام‌گیرنده در پرداخت اقساط جا مانده آنان را از فعالیت‌های کمیته امداد شهرستان خواند.

وی با بیان اینکه 750 مورد لوازم خانگی از جمله آبگرمکن، بخاری و یخچال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده، افزود: 300 مورد تعمیرات در زمینه‌های مختلف در سال‌ جاری انجام شده است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal