آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1393 - 8:04   |   کد مطلب: 25238

 

به گزارش آوای سیدجمال و به نقل ازخبرگزاری فارس، برخی از ابزاری که جدیدا طراحی شده‌اند کارایی روزانه دارند مانند شارژر دستگاه‌های برقی و تلفن، کتری بی‌سیم چای، صندلی راحتی MP3 که بعد از چند ساعت کار برای استراحت آرامش می‌دهد، مسواک نوری که نیازی به خمیر دندان ندارد و کامپیوتری که شبیه به لپ‌تاپ است را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

پد داخل ماشین

با این پد می‌توانید تلفن همراه، کلیدها یا هر وسیله لیز خورنده دیگر را در ماشین روی آن قرار دهید؛ این وسیله آهن ربا و چسب ندارد.

قیمت این پد 1.55 یورو است.

صندلی MP3

این صندلی راحتی برای گوش دادن به موسیقی در حالی که مشغول استراحت هستید مناسب است؛ دارای 2 بلندگو در انتهای هر بالش است و هر دستگاهی مانند آی‌پد، پخش‌کننده MP3 یا تلفن همراه را می‌توانید به آن وصل کنید. قیمت این صندلی 32.90 یورو است.

قهوه ساز

این قهوه‌ساز دارای یک فنجان است و قهوه را فیلتر می‌کند، کم مصرف است و بدنه آن از فولاد ضد زنگ است. اشکال آن در داشتن یک فنجان است.

کتری بی‌سیم

این کتری بی‌سیم است و هنگامی که خسته هستید و حوصله رفتن به آشپزخانه را ندارید می‌توانید با این کتری در اتاق چای درست کرده و بنوشید؛ قیمت آن 91 یورو است.

مسواک نوری

این مسواک نوری و بی‌سیم از طریق هر نوری حتی چراغ حمام شروع به مسواک زدن می‌کند و نیازی به خمیر دندان ندارد؛ تولید یون می‌کند که با بزاق دهان مخلوط می‌شود، لکه‌های دندان را از بین می‌برد و دندان‌ها را سفید می‌کند.

شارژر

این شارژر قابل حمل، مجهز به میل لنگ است که به پریز برق نیازی نیست، کافی است فقط میل لنگ آن را کمی بچرخانید تا گوشی شارژ شود، اندازه نیاز شارژ دستگاه را نیز نشان می‌دهد و قیمت آن 54 یورو است.

شارژر الکترونیکی فتوولتائیک

این شارژر با استفاده از انرژی خورشیدی کار می‌کند و توسط پنل‌های خورشیدی شیشه‌ای محافظت می‌شود. دستگاه‌های مختلف را می‌توان با این شارژر شارژ کرد؛ بدنه آن آلومینیومی است و توسط یک USB به گوشی یا هر دستگاه دیگر متصل می‌شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal