آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 11:03   |   کد مطلب: 28333
آمریکا دشمن شماره یک ما است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور
آمریکا دشمن شماره یک ما است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه یک عده می خواهند فرهنگ آمریکائی‌ها را در جامعه دنبال وارد کنند، گفت: آمریکا دشمن شماره یک ما است و آنانی که قند در دل‌هایشان آب شده که مسائل تمام شده، بدانند این مسائل ادامه دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، ائمه جمعه استان همدان دیشب گذشته در نشستی با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دفتر امام جمعه شهر اسدآباد حضور یافتند.
در این نشست رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به ایراد سحنرانی پرداخته و روایتی از امام رضا(ع) را بیان کردند.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی اظهار داشت: از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت است که باید گرامی داشته شود.
وی با اشاره به حس و علاقه شیعیان به ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع)، گفت: با همه فضائلی که حضرت امام حسین(ع) دارد، اما یک عراقی در همسایگی ایران دلش برای زیارت حرم امام رضا(ع) پر می‌زدند و این نشان از ارادات شیعیان به ائمه اطهار است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  گفت: دهه کرامت یکی از مناسبتهای مهم در دین اسلام است که باید از آن برای ترویج مسائل فرهنگی استفاه کرده و ذهن و دلهای مؤمنان را با معارف دینی آشنا کرد.
 وی با بیان اینکه گاهی مناسبتهای مذهبی فرصت و گاهی یک تهدید به شمار میرود، گفت: از آنجایی تهدید است که افراد فاسدی در جامعه از آن به نفع خود  و برخلاف موازین الهی و دینی استفاده کنند.
تقوی بر مدیریت مناسبتها از سوی ائمه جمعه تأکید کرد و گفت: این مناسبتها در هدایت و تربیت افراد نقش مهم و تأثیرگذاری دارد که باید با گرامیداشت آنها رسالت اصلی این مناسبتها که بسترسازی ذهنیت ها است را مورد توجه قرار داد.
وی تقویت فرهنگ عمومی جامعه  را یک کار بزرگ و مهم خواند و گفت: تغییر فرهنگ عمومی مردم به سمت فرهنگ عاشورایی یک برنامه مدون نیاز  دارد که باید از سوی ائمه جمعه تدابیر اندیشیده شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این مبازرات استکبار با هیچ توافقنامه، برجام و قطعنامه تعطیل بردار نیست و نباید از این اصل دست برداشت.
وی با بیان اینکه یک عده می خواهند فرهنگ آمریکائی‌ها را در جامعه دنبال وارد کنند، گفت: راه ما راه ولایت و رهبری است و با پیروی از ایشان شعار مرگ ب آمریکا را سر میدهیم.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: آمریکا دشمن شماره یک ما است و آنانی که قند در دل‌هایشان آب شده که مسائل تمام شده، بدانند این مسائل ادامه دارد و البته توافقنامه، برجام و قطعنامه شورای سازمان امنیت ملل یک مقدمه و بهانه‌ای برای امری مهم‌تر است و نباید این مهم را فراموش کرد.
وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند مردم در فقر زندگی کنند و هیچ گاه نجات نیابند، گفت: امروز ما شعار مهم ما در پایگاه‌های نماز جمعه «مرگ بر آمریکا» است و بر اساس فرمایش مقام رهبری عمل خواهیم کرد.
تقوی در ادامه با اشاره به انتخابات امسال گفت: تربیون نماز جمعه یک تریبون جناح و حزب خاصی نیست بلکه تربیون نظام است که امامان جمعه باید رهنمودهای رهبر انقلاب را بیان کنند و همین رسالت اصلی ائمه جمعه است.
وی خاطرنشان کرد: تردید که نه بلکه قطعی است که دشمنان در انتخابات آینده دخالت خواهند داشت و برخی به آن‌ها دل بستند که باید مراقب باشیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  با بیان اینکه یک مؤمن واقعی کلاه سرش نمی‌رود چرا که ساده لوح نیست، گفت: دلسوزی آمریکائی‌ها دلسوزی نیست که بخواهیم به آنان اعتماد کنیم.
وی همچنین به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: البته به برخی از جریانات داخلی هم نباید اعتماد کرد  چرا که فتنه‌گران سابقه خوبی ندارند و علائم نشان می‌دهد که فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند.
در پایان یکی از ائمه جمعه استان سؤالی را از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کرد اینکه  اظهارات اخیر آقای هاشمی سؤال برانگیز و معما، باید ما به عنوان امام جمعه چه موضعی بگیریم؟ ایشان در پاسخ گفت: ملاک و معیار ما رهبر انقلاب است و غیر از ایشان ولی فقیه نداریم.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal