آخرین اخبار

1. بهمن 1394 - 22:52   |   کد مطلب: 29926
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد سرانه فضای ورزشی بانوان اسدآبادی را تنها ۵ صدم مترمربع اعلام کرد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از   خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان ،مهدی صمدپناهی" در گفت‌وگو با خبرنگار  ما اظهار کرد: در حال حاضر میزان کل سرانه فضای سرپوشیده ورزشی این شهرستان ٣۵ صدم مترمربع است که از این میزان ۵ صدم مترمربع متعلق به بانوان است.

وی تعداد بانوان ورزشکار سازمان‌یافته این شهرستان را ٣٨٠ نفر برشمرد و تصریح کرد: هم‌اکنون تنها فضای ورزشی سرپوشیده بانوان این شهرستان سالن ورزشی چند منظوره بانوان بوده که به طور کامل تکمیل نشده و فقط سالن این پروژه امسال به بهره‌برداری رسیده است.

صمدپناهی میزان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را افزون بر یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال آینده در صورت اختصاص اعتبار لازم تنها فضای ورزشی بانوان شهرستان اسدآباد افتتاح و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی پیشرفت فیزیکی استخر شنای سالن چند منظوره بانوان را ۴۵ درصد عنوان و اظهار کرد: با نصب انشعابات علاوه بر تکمیل استخر شنا مشکل دیگری در رابطه با افتتاح کامل این مجموعه وجود نخواهد داشت.

صمدپناهی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه حضور بانوان در فضاهای ورزشی بانوان ورزشکار سازمان‌یافته شهرستان کمرنگ است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با برنامه‌ها و راهکارهای مختلف حضور زنان را در فضاهای ورزشی شهرستان پررنگ‌تر و در این راستا فرهنگ‌سازی مناسب‌تری انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه بانوان اسدآبادی در ورزش‌های همگانی چون پیاده‌روی همگانی مشارکت بالایی داشته و دارند.

انتهای  پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal