آخرین اخبار

9. بهمن 1394 - 15:24   |   کد مطلب: 30009
امام جمعه اسدآباد با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداها به صورت فله‌ای توسط هیئت‌های اجرایی در زمان ثبت‌نام، گفت: کاندیداهای رد و یا عدم احراز صلاحیت شده باید آخرین نتایج اعلامی از سوی شورای نگهبان را پذیرا باشند چرا که این شورا به عنوان یک مرجع قانونی مطرح است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تأکید و توصیه نمازگزاران بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: برای مقابله با آسیب‌های مهم اجتماعی باید به دستوراتی اسلامی چون خواندن نماز توجه ویژه کرد.

 

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: 22 بهمن ماه روز بزرگ و سراغاز عزتمندی ایرانیان است که باید قدر آن را دانست.

 

امام جمعه اسدآباد دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ خواند و افزود: اگر نبود روحیه ایستادگی، برادری و وحدت در بین ملت ایران ما این انقلاب و پایداری آن را شاهد نبودیم.

 

وی با تأکید بر گرامیداشت شهدای دوران انقلاب در دهه فجر از مسئولان و کارمندان دستگاه‌های دولتی و همچنین بازاریان و کسبه، شواری شهر و شهرداری و فرماندار خواست ایام دهه فجر را گرامی بدارند و با سنگ تمام گذاشتن در این ایام موجب تداعی روزهای انقلاب شوند.

 

حسینی مجد افزود: باید ولایت مداری که نقطه اوج این انقلاب است، در کنار رهبری بود و در دفاع از آرمان‌های امام (ره) و دستاورهای این انقلاب کوشا بود.

 

وی با اشاره به پیشرو بودن انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، گفت: وحدت، برادری و اتحاد از دستاورهای مهم انقلاب اسلامی است و باید کاندیداها دو هواداران آنان مراقب این اتحاد باشند.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه حدود پنج سالی است که بنده زخم زبان‌ها شنیده ام تا این وحدت و برادری پابرجا بماند، از کاندیدا ها خواست قداست نماز جمعه را در نظر بگیرند و نکند سلایق حزبی و جناحی و یا دیدگاه‌های شخصی را در راهبرد اصلی نظام بی توجه باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی در زمان ثبت‌نام کاندیداها به صورت فله‌ای آنان را تایید صلاحیت کردند، گفت: همین تایید صلاحیت‌های فله‌ای موجب شد تا شورای نگهبان با دقت نظر بیشتری به تایید و یا رد صلاحیت‌های کاندیداها بپردازد.

 

حسینی مجد یادآور شد: وزرات کشور باید در زمان ثبت نام کاندیداها از سوی شورای نگهبان شرایطی را به صورت قانونی اجرا می‌کرد تا این هجمه‌ها پیش نیاید.

 

وی خطاب به کاندیداهای رد و یا عدم احراز صلاحیت شده گفت: باید کاندیداها این نتایج را پذیرا باشند چرا که شورای نگهبان به عنوان یک مرجع قانونی است و از دستگاه‌های قانونی می‌خواهیم که با قانون شکنان برخورد قانونی کند.

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: بنده بر احساس وظیفه ای که هم اکنون دارم به عنوان یک امام جمعه در حفظ وحدت و برادری انجام وظیفه میکنم و هنوز رأی بنده مشخص نیست.

 

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص نماز در اجلاسیه نماز، تصریح کرد: باید مسئولان ما بیشتر از پیش به این مهم توجه کنند و با برنامه های مناسب موجب ترییج این فرهنگ نمازخوانی شوند.

 

حسینی مجد در پایان سخنانش به عدم حضور خود و فرماندار در یادواره شهدای منطقه چهاردولی اشاره کرد و گفت: بنده در این یادواره حضور نداشتم و دلیل آن سفری دو روزه بود که قبلا برنامه ریزی کرده بودم و اما فرماندار شهرستان نیز در تهران برای دیدار با رهبر انقلاب مأموریت داشتند.

 

وی افزود: بنده و فرماندار از بدشانسی بوده که در این مراسم یادواره حضور نداشتیم و از حضور خانواده های شهدای منطقه چهاردولی عذرخواهی می‌کنیم و مردم بدانند که این عدم حضورمان بی احترامی به شهدا و یا آنان نبوده است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal