آخرین اخبار

22. فروردين 1395 - 13:37   |   کد مطلب: 30722
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد:
اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی در مراسم اعتکاف در اسدآباد
در ایام مراسم اعتکاف بیش از 200 برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد شهرستان به خصوص مساجدی که اعتکاف انجام می‌شود، برنامه ر یز ی کرده ایم.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با بیان اینکه فریضه مهم اعتکاف در شهرستان اسدآباد نیز به صورت همزlان در سراسر کشور برگزار میشود، اظر کرد: این مراسم در سطح 6 مسجد در سطح شهر و روستا با حضور قشرهای مختلف مردمی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 800 نفر در سطح شهرستان در ماه رجب معتکف شدند، گفت: از این تعداد 750 نفر را بانوان و 50 نفر آقایان بودند که امسال پیش‌بینی می‌شود، بیش از هزار نفر معتکف داشته باشیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با تأکید بر اینکه کمک و خدمت مسئولان در امر برگزاری کراسم اعتکاف خود یک کار پسندیده و حسن است، ا آنان خواست از هر امکاناتی که مورد نیاز مراسم است و در اختیار آن‌ها است، کمک کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم محفل انسی با قرآن در ایام اعتکاف برگزار میشود، تصریح کرد: در این مراسم دو نابغه قرآنی هم حضور خواهند داشت.

 

گروسی با اشاره به اینکه هزینه حضور در مراسم اعتکاف 35 هزار تومان است، گفت:  مرم می تواند با حضور در سازمان تبلیغات، دانشجویان در دانشگاه‌ها، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  در همان ادارات ثبت نام کنند.

 

وی تأکید کرد: خیرین می توانند کمک های خود را به مراسم اعتکاف به حساب 12/1389 بانک مهدیه واریز کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal