آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1395 - 14:46   |   کد مطلب: 30909
رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد از اجرای المپیاد مرحله شهرستانی طرح دادرس در بین دانش‌آموزان 14 آموزشگاه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد از اجرای المپیاد مرحله شهرستانی طرح دادرس در بین دانش‌آموزان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف آماده کردن دانش‌آموزان برای مواجهه با روزهای سخت، بحرانی، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس برگزار ‌شد.

وی با بیان اینکه طرح المپیاد دادرس در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های برتر شرکت‎کننده این طرح در مرحله شهرستانی به مراحل بعدی راه می‌یابند.

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه طرح المپیاد دادرس در مرحله شهرستانی، طی دو روز بین 14 آموزشگاه اول متوسطه دخترانه و پسرانه برگزار شد، گفت: این مرحله به صورت کتبی و تئوری انجام شد.

این مسئول افزود: از این 14 آموزشگاه 9 آموزشگاه پسرانه و مابقی دخترانه بودند که در هر تیم 14 نفر حضور داشت.

صالحی تصریح کرد: از مجموع تیم‌های شرکت‎کننده سه تیم برتر در رقابت‌های عملی شرکت می‌کنند و تیم‌های برتر به المپیادهای استانی و کشوری راه می‌یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراحل عملی این آزمون با عنوان «پانسمان و آتل‎بندی»، «احیاء قلبی و ریوی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی»، «حمل مصدوم» و «پناه‌گیری و خروج ایمن» انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت‎کننده در آزمون المپیاد دادرس در چند دوره آموزشی توسط مربیان مجرب آموزش دیده‌اند، افزود: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر انجام شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal