آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 12:21   |   کد مطلب: 31089
سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به فعالیت دو پایگاه امداد و نجات در اسدآباد، گفت: در مسیر این پایگاه‌ها 144 تصادف در سال گذشته رخ داده که خدمات مختلفی به آنان ارائه شده است.

علیرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال؛ با اشاره به حادثه سیل در برخی از نقاط، اظهار کرد:  16 مورد کمک به سیل‌زدگان انجام شد که در این کمک‌ها اقلامی شامل پتو، موکت، روغن، برنج  قند داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دو پایگاه امداد و نجات در مسیر اسدآباد به همدان و اسدآباد به کنگاور وجود دارد، افزود: این دو پایگاه به نام شهیدان قدرتی و عمادی نامگذاری شده است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه در پایگاه امداد و نجات شهید قدرتی 83 تصادف در طی یک سال گذشته رخ داده است، تصریح کرد: در این تصادفات 146 مصدوم و هشت فوتی داشتیم.

 

وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته 662 نفر در این پایگاه اسکان یافتند.

 

صالحی افزود: در گردنه  اسدآباد هفت مورد برف و کولاک رخ داد که در این حادثه به 395 نفر خدمات حضوری و 73 نفر خدمات درمانی ارایه شده است.

 

وی با بیان اینکه 53 مورد تصادف نیز در مسیر پایگاه شهید عمادی رخ داد، افزود: این حوادث 75 مصدوم، سه فوتی داشت.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد ادامه داد: در این پایگاه نیز شش نفر اسکان و به 116 نفر خدمات حضوری و 24نفر خدمات درمانی ارایه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  هشت مورد تصادف در مسیر ابن پایگاهها در ایام نوروز رخ داده است، گفت: در این حوادث هفت نفر مصدوم، چهار فوتی، 26 نفر سرپایی مداوا و پنج نفر به همدان اعزام شدند.

 

صالحی یادآور شد: 34نفر در این ایام در پایگاهها اسکانو چهارنفر رهاسازی صورت گرفت.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal