آخرین اخبار

7. خرداد 1395 - 15:52   |   کد مطلب: 31318
امام جمعه اسدآباد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص جهاد کبیر، گفت: برای جهاد کردن در این زمینه باید راه‌های نفوذ دشمن در مراتب تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر جلوگیری کرد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اسدآباد مردم را به داشتن تقوا توصیه کرد و با روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: این حضرت فرمودند که هیچ لباسی نمی‌تواند حیا انسان را بپوشاند، الا لباس تقوا؛

 

وی با تأکید بر قدرشناسی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان با گرفتن روزه گفت: اگر معذوریتی در سال‌های گذشته برای گرفتن روزه داشتید، واجب است که دراین ایام مبارک این امر معنوی را به جا آورید.

 

امام جمعه اسدآباد از اعمال مهم و بزرگ در ایام ماه شعبان گرفتن روزه مستحبی، خواندن دعا و اسرار و ذکر دانست و افزود: با غباروبی مساجد و خانه‌های خود به استقبال از ماه مبارک رمضان بروید که جوانان و روحانیت می‌توانند در این زمینه پیشگام باشند.

 

وی با اشاره نامگذاری شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: می‌طلبد که همه مسئولان و مردم در زمینه تحقق این شعار گام بردارند.

 

حسینی‌مجد با تأکید بر شعار «ما می‌توانیم» در جهت تحقق شعار سال گفت: کشور ایران در زمینه های مختلف علمی، دفاعی، نظامی و غیره موفق بوده که اگر دلت و ملت همدلی و همزبانی را پیشه کند، قطعا" بزهم شاهد موفقیت‌های در این زمینه خواهیم بود.

 

وی با اشاره به آغاز دوره مجلس خبرگان، گفت: انتخاب شایسته و به جای آیت الله جنتی به عنوان ریاست این مجلس قطعا" مجلس خبرگان انقلابی را در پیش خواهیم داشت.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان، گفت: ایشان فرمودند که تنها راه بقاء و پیشرفت کشور جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمن است.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در هر برهه‌ای از زمان یک سری از کلمات ادبیانه و به روز بیان داشته، افزود: از جمله این بیانات جنگ سخت، جنگ نرم و نفوذ دشمن بوده است.

 

حسینی‌مجد با تأکید بر توجه ویژه بر بیانات رهبر انقلاب گفت: یکی از مهمترین بیانات رهبری  در طی این چند ماه در تهاجمات دشمن مطرح کردند، بحث نفوذ دشمن است.

 

وی راهبرد دشمن در بحث نفوذ را تأثیرگذاری در مراتب تصمیم ساز و تصمیم گیر دانست و گفت: دشمن با ورود افراد نفوذی  بر ستون تصمیم ساز نظام میکند و از این طریق موجب ضربه زدن به انقلاب میشود.

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: همین نفوذ دشمن موجب تغییر باورهای مردم در اعتقادات دینی، انقلابی خواهد شد که باید با مقابله با این تهاجمات راه نفوذ را بر افراد نفوذی بست.

 

وی با بیان اینکه بنابر فرمایش رهبری هدف و حمله دشمن در بحث نفوذ به شورای نگهبان، سپاه، نیروهای حزب الهی و روحانیت است، گفت: هدف اصلی دشمن در این مرحله جنگ نرم زمینه‌سازی برای تهی شدن نظام است و این یعنی مردم از نیروهای حزب الهی و سپاهی فاصله بگیرند و همین موجب براندازی نظام اسلامی و ایجاد نظام سلطه گر خواهد شد.

 

حسینی‌مجد با اشاره به سخنان رهبری در زمینه مقاومت در برابر خواسته های دشمن یک جهاد کبیر است، گفت: باید برای این جهاد زیر سلطه دشمن نرویم و راه‌های نفوذ دشمن را شناخته و نگذاریم  ورود پیدا کنند.

 

 انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal