آخرین اخبار

9. خرداد 1398 - 11:38   |   کد مطلب: 32624
در آستانه روز جهانی قدس/
اصناف اسدآباد بیانیه صادر کرد
رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی قدس اعلام کرد که قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین می‌شتابیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت روز جهانی قدس موسی‌الرضا غفاریان رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد بیانیه را برای این پایگاه خبری ارسال کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارت گر، روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است .

 

 روز قدس میراث گران‌بهای بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیان گر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه ی وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه ی جهانی است .

 

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده ی سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرت مندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

 

اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در آستانه ی روز جهانی قدس ، جنایت اشغال گران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دل گرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

منبع: نافع

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal