آخرین اخبار

24. فروردين 1402 - 14:14   |   کد مطلب: 44730
بسیج کارمندی، کارگری و اصناف سپاه ناحیه اسدآباد در بیانیه‌ای:
با حضورمان نفرت و انزجار از رژیم جعلی کودک‌کش را فریاد خواهیم زد
حوزه بسیج کارمندی، کارگری و اصناف سپاه ناحیه اسدآباد در بیانه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: در این روز دوشادوش اقشار مختلف مردم و در کنار مردم ولایی شهرستان با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس، ضمن اعلام حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین اشغالی از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را از اقدامات این رژیم جعلی سفاک فریاد خواهند زد.

به گزارش آوای سیدجمال، حوزه بسیج کارمندی، کارگری و اصناف سپاه ناحیه اسدآباد به مناسب روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

"روز جهانی قدس، این میراث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز تبیین آرمان‌های عدالت‌خواهی و حق‌جویی مردم مسلمان و استکبارستیز ایران و اوج تقابل حق و باطل در دنیای امروز است.

روز قدس، تبلور عینی استکبار‌ستیزی آزادگان جهان، روز بیداری اسلامی و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین، بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است و راهپیمایی‌های باشکوه این روز، نماد آزادی‌خواهی و صلح‌طلبی مردمی است یک‌صدا و یکدل که در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، محکومیت جهانی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست را که به هیچ‌یک از موازین و معیارهای بین‌المللی حقوق بشر پایبند نبوده و مروج اصلی تروریسم دولتی در جهان است، فریاد می‌زنند .

ملت بزرگ ایران که همواره پرچمدار دفاع از مظلومان و مقابله با استکبار بوده و هست، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس، هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده جهان؛ ضمن ابراز انزجار از سرسپردگی و وادادگی برخی رهبران کشورهای اسلامی در اتحاد پیدا و پنهان با رژیم منفور صهیونیستی، رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و برخورد جهانی با اقدامات ضدانسانی صهیونیست‌ها را تنها راه ثبات و امنیت در منطقه استراتژیک خاورمیانه معرفی می‌کنند.

بسیجیان حوزه کارمندی،کارگری و اصناف سپاه ناحیه اسدآباد نیز در این روز، دوشادوش اقشار مختلف مردم و در کنار مردم ولایی شهرستان اسدآباد، با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس، ضمن اعلام حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین اشغالی از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را از اقدامات این رژیم جعلی سفاک فریاد خواهند زد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal