آخرین اخبار

24. اسفند 1400 - 19:10   |   کد مطلب: 41737
طی حکم آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، میثم صابریون معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان منصوب شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

در این مراسم طی حکم آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، میثم صابریون معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان منصوب شد.

 

در ادامه این جلسه آیت‌الله حبیب الله شعبانی نیز بعنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین یاسر مظاهری دبیر سابق ستاد از معرفی میثم صابریون معاون اجتماعی به عنوان دبیر جدید، و اشرافیت ایشان به امور ابراز خرسندی نمودند.

 

میثم صابریون دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان تکمیل کننده و ادامه دهنده راه دبیر سابق عنوان کرد: گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری در عرصه تخصصی امر به معروف در سطح استان هشتاد گروه می باشند که به صورت تخصصی به بررسی مشکلات و ارائه راهکار تا رسیدن به نتیجه مطلوب ورود پیدا خواهند کرد.

عصرهمدان

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal