آخرین اخبار

17. تير 1401 - 17:12   |   کد مطلب: 42706
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بااشاره به اظهارات فائزه هاشمی در خصوص حجاب، خطاب به وی گفت: اگر حجاب خوب نیست چرا شما باحجاب مقابل حجاب صف آرایی می کنید و دختران و بانوان و جوانان را به بدحجاب را واردار می کنید؟سابقه شما برای جامعه ما مشخص و پر واضح است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ۱۷ تیرماه شهر اسدآباد بااشاره به میز خدمت دامپزشکی در نماز جمعه، از مردم خواست هشدارهای دامپزشکی را در خصوص بیماریهای بین دام و انسان مورد توجه قرار دهند. برای سلامت خود و خانواده یک گوشت قربانی را ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید چرا که بسیاری از امراض بااین نگهداری از بین می رود. البته افراد که قربانی هم دارند قبلا از کشتار با دامپزشکی ارتباط وسلامت دام را تایید کنند.

وی بااشاره به وضعیت نابسامان حجاب در سطح کشور، گفت: متأسفانه به دلیل اوضاع اقتصادی ، دولت قبل و دولت فعلی کمتر به موضوع حجاب و مسائل فرهنگی پرداخته که می طلبد قوای سه گانه مخصوصا نمایندگان وارد شود.

 حجت‌الاسلام حسینی‌مجد از  وی بااشاره به اظهارات فائزه هاشمی در خصوص حجاب، خطاب به وی گفت: اگر حجاب خوب نیست چرا شما باحجاب مقابل حجاب صف آرایی می کنید و دختران و بانوان و جوانان را به بدحجاب را واردار می کنید؟سابقه شما برای جامعه ما مشخص و پر واضح است.

وی بابیان اینکه ایات و روایات زیادی در خصوص اهمیت حجاب وجود دارد، تأکید کرد: خانواده ها باید به امر حجاب و عفاف اهمیت و توجه کنند، الگوی جامعه باشند. امر حجاب در استحکام خانواده و فروپوشی آن مهم است.

امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه وضعیت آب و قطعی بیش از حد آن در ساعات مختلف در شهرستان موجب گلایه و انتقاد مردم شده ‍ که باید مسئولان آن را مدیریت کنند.

وی به موضوع برداشتن هزینه های ختم اموات در مراسمات ترحیم و چهلم اشاره و خواستار توجه به این مسئله شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal