آخرین اخبار

6. مرداد 1401 - 10:39   |   کد مطلب: 42894
پروفسور محمدعلی زلفی‌گل خطاب با اشاره به مشکلات فراوان در اسدآباد خطاب به فرماندار اسدآباد گفت: مطالبات مردم را بر اساس اولویت از رئیس جمهور تنظیم کنید، البته ایجاد تونل و رفع بیکاری از آرزوی بزرگ مسئولان است.

به گزارش آوای سیدجمال، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم در جریان سی‌امین سفر رئیس جمهوری به استان همدان در جمع اعضای شورای اداری، فرهنگیان، ورزشکاران، ایثارگران، نخبگان و اساتید شهرستان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تأکید بر اولویت بندی مطالبات و درخواستهای شهرستان از سوی فرماندار، گفت: فرماندار بر اساس اولویت نامه مطالبات و درخواستها را تنظیم کند تا دستور آن را از رئیس جمهور و هیأت دولت گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه باید آرزوی بزرگ را در اولویت قرار داد ، گفت:  به نظر می‌رسد ایجاد تونل در گردنه شهر اسدآباد یک آرزو است و همه مسئولان اجماع مشترک بر آن دارند. چرا که تحقق این چنین آرزویی بهترین نوع سرمایه گذاری نه تنها برای شهرستان بلکه در کشور است.

 

وزیر علوم و نماینده ویژه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبارات از محل اعتبارت در اختیار نماینده مجلس برای مطالعه تونل در گردنه اسدآباد هزینه شده است، گفت: با انجام این مطالعات می توان نسبت به اخذ مجوز احداث تونل و تخصیص اعتبارات اقدام کرد.

 

وی آرزوی دیگر اسدآباد که در سخنان مسئولان وجود دارد، رفع مشکل بیکاری است، افزود: البته عمده ترین مشکل کشور ما و به خصوص شهرستان اسدآباد همین رفع بیکاری است که به عنوان بنیان همه نابسامانی و گرفناری‌ها در جامعه است.

زلفی گل گفت: از ظرفیت مردم و اساتید با ایجاد واحدهای دانش بنیان در رفع مشکلات بیکاری کمک بگیرید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal