آخرین اخبار

15. مرداد 1401 - 11:38   |   کد مطلب: 42957
در هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت؛
تجلیل از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر اسدآباد
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و در راستای انجام رزمایش تذکر لسانی سفیران مهر بسیج از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر جمعی از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر و دوتن از خبرنگاران فعال شهرستان اسدآباد با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار و مسئول امور اجتماعی سپاه این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این نشست معاون اجتماعی سپاه ناحیه اسدآباد با ارائه گزارشی از عملکرد آمران به معروف، اظهار کرد: برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر به صورت منظم در حوزه و پایگاه‌های مقاومت، چاپ و توزیع 700 ماهنامه امر به معروف  و نهی از منکر، برگزاری دوره های امر به معروف برای 250 نفر از آمران به معروف، دیوارنویسی و تبلیغات به میزان 300 متر با موضوع امر به معروف، چاپ بنر در میادین، ایجاد کانال امر به معروف در شبکه اجتماعی، تجلیل از آمران به معروف و نهی از منکر، و تذکر لسانی با موضوع امر به معروف توسط خواهران در سطح ماکن عمومی از جمله این برنامه ها بوده است.

وی گفت: ما در سال گذشته و امسال موضوعاتی چون رعایت حجاب، صرفه جویی در مصرف برق و استفاده از ماسک را به صورت تذکر لسنی توسط آمران به معروف انجام شده است.

معاون اجتماعی سپاه اسدآباد از خبرنگاران خواست در راستای ترویج فرهنگ و فرایض امر به معروف ونهی از منکر در رسانه های خود بپردازند.

انتهای پیام/ن   

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal