آخرین اخبار

29. تير 1403 - 13:59   |   کد مطلب: 48132
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید گماشته‌های رئیس جمهور طبق چارچوب نهج‌البلاغه پیش برود، گفت: ملاک‌های انتخاب و گزینش کابینه دولت چهاردهم باید نهج‌البلاغه‌ای باشد، ویژه‌خواران و مفسدین و فرصت‌طلبان نباید اطراف رئیس جمهور باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۹ تیرماه شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(ع) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به پایان دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: انصافاً کره زمین یکدست یاحسین(ع) بود و به کوری چشم یزیریان بساط خیمه اباعبدالله(ع) بر پا بود، الحمدالله در اسداباد هم هیئت‌ها با شور خاصی فعالیت داشتند که قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از هیئت‌های مذهبی که در مراسمات عزاداری شهادت امام حسین(ع) و محرم سنگ تمام گذاشتند، افزود: برخی هیئت‌ها متاسفانه فقط شور داشتند اما برخی علاوه بر شور، تمدن‌ساز و گفتمان‌ساز و جریان‌ساز بودند که تراز این هیئت‌ها بالاست.، صرف اینکه مراسم عزاداری بگیریم کافی نیست، بلکه هنر شیعه باید این باشد که هیئتش گفتمان‌ساز باشد، فرهنگ حسینی را تقویت کند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد بااشاره به مقاومت نیروهای یمینی در مقابله با صهیونیست، گفت: فرمانده دلیر یمین گفت که ۱۵۵ کشتی امریکایی صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند، باب‌المندب را بسته‌اند و نمی‌توانند کمک به اسرائیل ببرند، اینان مردان واقعی حسینی هستند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: نظارت یک نهاد ضروری، مغتنم و حافظ آبروی انتخابات است که اگر نظارت نباشد افراد یاغی‌ها وارد می‌شوند و انتخابات را لجن می‌کشند، آنان که می‌گویند این شورا نباشد با گسترش فساد می‌خواهد عرصه را بر نخبه و افراد با کرامت تنگ کنند و عرصه بر افرا چپاول مفسدین کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بااشاره به مشارکت نزدیک به ۶۰ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات، از آنان قدردانی کرد و گفت: این مشارکت دستمریزاد دارد.

وی بااشاره به اینکه یکی از دلایلی که مردم به آقای پزشکیان رای دادند او را حافظ نهج‌البلاغه می‌دانند، گفت: باید گماشته‌های رئیس جمهور هم طبق چارچوب نهج‌البلاغه پیش برود، وی بااین پرچم جلو آمده و باید حراست کند، ملاک‌های گزینش باید نهج‌البلاغه‌ای باشد، ویژه‌خواران نباید دور رییس جمهور باشند، مفسدین و فرصت‌طلبان نباید اطراف وی باشد، حق‌گوترین‌ها باید در کنار وی باشند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal