آخرین اخبار

28. تير 1403 - 16:45   |   کد مطلب: 48137
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
اسدآباد از نعمت راه‌آهن محروم شد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه به‌دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت مدیران، اسدآباد از داشتن راه‌آهن محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از سپهر غرب اکبر رنجبرزاده گفت: در مجلس دهم احداث راه‌آهن اسدآباد به کرمانشاه در پیوست لایحه بودجه سال 97 گنجانده شده بود، اما با پایان یافتن عمر مجلس، این مهم به مجلس یازدهم سپرده شد که متأسفانه به دلایل نامشخصی شهرستان از این نعمت ارزشمند محروم شد.

وی با انتقاد از اجرای معیوب پروژه کنارگذر اسدآباد، اظهار کرد: متأسفانه با گذشت 14 سال از آغاز این پروژه هنوز مشکلات و نواقص موجود برطرف نشده و مسئولین شهرستان با شتاب‌زدگی خط رفت کنارگذر را افتتاح می‌کنند که هرروز شاهد تصادف و افزایش تلفات انسانی هستیم.

رنجبرزاده همچنین با بیان اینکه در سال 97 طرح آزادراه همدان- اسدآباد- کنگاور- کرمانشاه در مجلس دهم به تصویب رسیده بود، گفت: متأسفانه به‌دلیل عدم پیگیری در مجلس یازدهم ردیف بودجه‌ای آن حذف و طرح کاملاً از دستور خارج شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کارهایی برای احیای طرح آزادراه همدان- اسدآباد- کنگاور- کرمانشاه درحال انجام است که تا یکی دو ماه آینده خبرهای خوبی از شروع این پروژه شنیده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیر ساخت‌های شهر اسدآباد بسیار ضعیف و نامناسب است.

رنجبرزاده اظهار کرد: ضعف در مبلمان شهری و همچنین نبود امکانات رفاهی و تفریحی باعث ایجاد نارضایتی شهروندان اسدآبادی شده است.

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات شهری از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، گفت: فضا و مبلمان شهر اسدآباد نیازمند اصلاح و بازبینی است.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اصلاح و بهسازی راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: تمام نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی شهرستان اصلاح می‌شود.

وی از دریافت مجوز دو هزار و 300 تُن قیر رایگان خبر داد و گفت: با دریافت این میزان قیر بخشی از مشکل آسفالت معابر و خیابان‌های شهری و روستایی شهرستان برطرف می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal