آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 7:43   |   کد مطلب: 28308
استاندار همدان گفت: آب، راه و راه‌آهن اولویت‌های همدان در سفر رئیس جمهور است که امیدواریم پیشرفت‌های لازم در این زمینه محقق شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل ازفارس،محمدناصر نیکبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با اشاره به سفر ریاست جمهوری در سوم شهریورماه به همدان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این سفر و بهره‌مندی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: نیازهای همدان در بخش‌های آب شرب شهری و روستایی، راه و راه‌آهن از اولویت‌هایی است که در این سفر پیگیری شده و امیدواریم محقق شود.

استاندار همدان در خصوص تعیین تکلیف پتروشیمی هگمتانه نیز بیان کرد: پتروشیمی هگمتانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مشکلی ندارد و اکنون روند اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی پیگیری گردشگری را نیز از برنامه‌های سفر دانست و افزود: آب و راه و راه‌آهن نیز از زیرساخت‌های توسعه گردشگری است که با اجرای آن گردشگری نیز رونق می‌یابد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در زمینه سایت‌های گردشگری چون غار علیصدر و سایر ظرفیت‌های گردشگری نیز سرمایه‌گذارهایی در نظر داریم که ضمن صحبت با آنها وارد حوزه گردشگری می‌شوند.

وی در خصوص هم‌زمانی سفر رئیس جمهور با روز همدان یادآور شد: بر این اساس پیشنهادات و برنامه‌هایی نیز به مناسبت روز همدان در سفر گنجانده شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal