آخرین اخبار

30. شهريور 1403 - 13:41   |   کد مطلب: 48452
امام جمعه اسدآباد خطاب به مسئولان:
دوستی با آمریکا خلاف قرآن است
امام جمعه اسدآباد با شعار مرگ بر آمریکای نمازگزاران خطاب به مسئولان عنوان کرد: نزدیک یک قرن است نظام سراسر ظلم و پلیدی آمریکا مقابل ایران تعدی کرده، لذا ما هیچ وقت با این نظام کثیف و خبیث نمی‌توانیم دست دوستی داشته باشیم و این خلاف قرآن است.

به گزارش لیلا نظری فرهودی، خبرنگار گروه اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۳۰ شهریورماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، و تبریک میلاد فخر عالم و مخلوقات، خاتم پیامبران، حضرت محمدی(ص)، گفت: امشب شب با فضیلتی است که سعی کردیم جشن باشکوهی را در پارک ملت شهر اسدآباد برگزار کنیم.

وی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و شهدای این دوران، گفت: اسلام از ما می‌خواهد مقابل ظالم و جنایتکار بایستیم و قران میفرماید که اگر دشمن به ما تعدی کرد، شما هم به او تعدی کنید، بنابراین نزدیک یک قرن است نظام سراسر ظلم و پلیدی آمریکا مقابل ایران تعدی کرده است، لذا ما هیچ وقت با نظام کثیف و خبیث نمی‌توانیم دست دوستی داشته باشیم و تا زمانی که آمریکا از شیطنت دست بر ندارد، شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا خواهد بود.

امام جمعه اسدآباد که با این اظهارنظر با شعار مرگ بر آمریکای نمازگزاران مواجه شد، ادامه داد: مسئولان توجه داشته باشند، این مهم در قرآن امده که در مقابل دشمن خنده و دوستی خلاف قرآن است و همه مسئولان حواس‌شان باشد.

وی با بررسی وضعیت جبهه یزیدی و حسینی در اسرائیل و فلسطین، گفت: از نظر اقتصادی اسرائیل شدیداً اسیب دیده و قیمت مواد غذایی چندین برابر بالا رفته و نمی‌گذارند به گوش مردم برسد، دچار خسارت جدی شده از سوی دیگر مردم و دولتمردان بسیاری کشور علیه اسرائیل حکم صادر کرده‌اند و محکومیت آنان ادامه‌دار است.

حجت‌الاسلام موحدی با محکوم کردن عملیات تروریستی در لبنان، اذعان کرد: هر کجا اسرائیل به میدان آمده سیلی سخت خورده و دست به کارهای بزدلانه ترور می‌زند، اما وعده خداوند حق است و بزودی اضمحلال رژیم غاصیب اسرائیل را خواهیم دید.

وی افزود: نیروهای جان بر کف لبنان و یمن اعلام آمادگی کردند که حاضرند تمام قد به کمک حزب‌الله و فلسطین بیایند‌. تحلیلگران اسرائیل شدیداً نگرانند که قهرمانانان یمنی از تونل‌ها بیرون بیایند و اسرائیل را ببلعند.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal