آخرین اخبار

6. مهر 1403 - 14:04   |   کد مطلب: 48485
امام جمعه اسدآباد امتحان لبنانی‌ها را هنگامه امداد سلیمانی‌ها دانست و گفت: امروز تمام حسینی‌های دنیا و دل‌های پاک با حزب‌الله هستند و افتخارمان این است که با این رژیم خون‌اشام بجنگیم و در خط مقدم این جنگ باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های این هفته ششم مهرماه در مسجد جامع شهر اسدآباد بعداز قرایت دعای امام زمان عج و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، گفت: تقوا است که دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

وی بااشاره به مناسبت‌های پیش‌روی هفته جاری از جمله هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: دفاع مقدس عزت شیعی را به دنیا نمایان کرد و به نظام سلطه فهماند در مقابل مومن نمی‌تواند زیاده‌گویی کند. شیعه با دست خالی در مقابل نظام سلطه می‌ایستد و او را به زانو در می‌آورد.

امام جمعه اسداباد بااشاره به روی اوری دشمن به جنگ ترکیبی مقابل ایران، اذعان کرد: دشمن با هوشیاری ملت ایران سرش به سنگ خورده است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، اسلام و انقلاب درحال گسترش است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در دیدار با بسیجیان و تبیین آن، گفت: ما در دفاع مقدس یک وجب از خاک را اجنبی ندادیم، خون دادیم اما از عزت، شرف، آبرو و میهمان خود دفاع کردیم و باید آن را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام موحدی ایستادگی حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی را جهاد فی‌سبیل‌الله خواند و افزود: امروز که امتحان لبنانی‌هاست هنگامه امداد سلیمانی‌هاست، امروز تمام حسینی‌های دنیا و دل‌های پاک با حزب‌الله هستند و افتخارمان این است که با این رژیم خون‌اشام بجنگیم و در خط مقدم این جنگ باشیم.

وی مطالبات مردم در حوزه برق، ورزش، بدهی جوکاران را در این شهرستان مهم دانست و از مسئولان شهرستان و نماینده مجلس خواست پیگیری کنند.

انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal