آخرین اخبار

27. مهر 1403 - 17:27   |   کد مطلب: 48596
امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: اگر امروز فلسطینی‌ها با عزت به شهادت می‌رسند، آنها توانستند طعم شکست و آوارگی را به دشمن صهیونیستی بچشانند و ضربات کوبنده حزب‌الله در روز‌های اخیر گواهی این ادعا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه اسدآباد اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی تمامی محاسبات دشمن برای نابودی غزه را به هم زد و طوفان الاقصی نقطه سیاهی در تاریخ اشغالگران باقی خواهد ماند و گردان‌های مقاومت با وجود تمام جنایت‌های صهیونیست‌ها، حماسه پیروزی را برای خود رقم زدند.

وی عنوان کرد: اگر امروز فلسطینی‌ها با عزت به شهادت می‌رسند، آنها توانستند طعم شکست و آوارگی را به دشمن صهیونیستی بچشانند و ضربات کوبنده حزب‌الله در روز‌های اخیر گواهی این ادعا است که حیفا و شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشیدند.

امام جمعه اسدآباد گفت: بعضی‌ها در فضای مجازی و حقیقی می‌گویند چرا به غزه و لبنان کمک می‌کنید باید در جواب این را گفت اگر از غزه‌ها و لبنان‌ها حمایت نکنید باید شاهد جنگ در کشور و حمله دشمنان به کشور بود و در این داستان نمی‌شود بی‌طرف بود یا باید طرف رژیم صهیونیستی بود یا فلسطینی‌ها، کسانی که ادعای بی‌طرفی دارند مانند خوارج زمان حضرت علی (ع) هستند.

وی ادامه داد: دشمن امروز امت اسلام، اسرائیل کودک‌کش و غاصب است و امروز جریانی که در برابر این رژیم سفاک صهیونیستی ایستاده، جریان مقاومت و جریان شبیه است که در جوامع عربی و اهل سنت شاهد گرایش جوانان به مذهب شیعه هستیم و این یکی از دستاورد‌های این مقاومت شریف است.

موحدی در ادامه به نقش سازمان ملل در رابطه با صلح اشاره کرد و گفت: سازمان ملل که برای صلح و امنیت شکل گرفت چرا در خدمت جنگ افروزان است، چون از ۱۹۳ کشور عضو بیش از ۱۰۰ کشور، ساختگی و صوری است، به طوری که ۱۰۰ کشور از اینها هر کدام جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر دارند و حتی ۴۰ کشور دارای جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر است که بعضی از اینها بسیار حضوری پررنگ و موثر در تصمیمات این سازمان  دارند.

وی عنوان کرد: صهیونیست فتنه‌گر این میکرو کشور‌ها را ساخته و برای چپاول بیشتر در سازمان ملل صاحب رای کرده است، بنابراین کشور‌های واقعی باید اقدامی انجام دهند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: هفته تربیت بدنی فرصتی برای توجه به مشکلات و چالش‌های این حوزه است متاسفانه اقتدارگرایی اداره کل استان و سلب اختیارات از شهرستان‌ها موجب بروز مشکلات عدیده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal