آخرین اخبار

3. دى 1397 - 13:55   |   کد مطلب: 31779
چند نکته پیرامون اتفاقات ناخوشایند و نامتعارف و حواشی مراسم روز دانشجو و البته جوابیه ارسال شده از سوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به این پایگاه خبری متذکر می شویم.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی اتفاقات ناخوشایند و نامتعارف و حواشی مراسم روز دانشجو و البته جوابیه ارسال شده از سوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد چند نکته را متذکر می شویم؛

 

1-بر اساس انتظارات مقام معظم رهبری از رسانه‌ها تلاش نموده‌ایم تا وظیفه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه را به انجام برسانیم . لذا در تمامی گزارش‌ها و اخبار منتشرشده تلاش شده است که از این رویه خارج نگردیم . نقد دلسوزانه و مشفقانه مشکلات و حاشیه‌ها در عین انعکاس خدمات و تلاش‌ها به‌صورت شفاف و با رعایت صداقت خط‌مشی لایتغیر ما بوده و ان‌شاءالله خواهد بود.

 

2-همان‌طور که با شهادت سه تن از شهدای عرصه علم‌اندوزی نام روز دانشجو در تقویم جای گرفت، معنای واقعی این روزبه معنای استکبارستیزی بر همگان روشن است؛ بنابراین بیشتر از جشن و پایکوبی انتظار می‌رفت که دانشجویان این امر و حتی مطالبه گری را مدنظر قرار دهند که صدالبته این انتظار با ورود مسئولان و توجه بیشتر آنان رقم می‌خورد.

 

3-ضمن تشکر از مسئولان دانشکده بابت قسمت عمده‌ای از محتوای این برنامه  که بر اساس  ارزش‌ها و رشادت غیور مردان ایران اسلامی تنظیم‌شده بود، حرف ما همین است که چرا باید مراسمی که با تلاش و زحمات همه متولیان به نام دانشجو شکل‌گرفته است توسط جریانی که به دنبال انحراف و تخریب ارزش‌های انقلاب است ، آگاهانه یا ناآگاهانه محل چالش گردد و مطالبه جدی این است که مسئولان مراقبت بیشتری کنند و نگذارند جریان نفوذ محملی برای عرض‌اندام پیدا نماید.

 

4-از اینکه  نهادهای قانونی موجود در دانشکده علوم پزشکی ، موضوع را بررسی و به خاطیان تذکر لازم داده‌شده است، جای تقدیر دارد ولی بحث اینجاست که با دقت نظر و دوراندیشی نباید فرصتی ایجاد گردد تا امکان سوءاستفاده فراهم گردد.

 

5-و اما در مورد ادعای طرح‌شده در جوابیه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مبنی بر پوشش صرفاٌ  حاشیه این مراسم ، به اطلاع می‌رساند که بر اساس رسالت خبری ، این مراسم از سخنرانی مسئولان گرفته تا گزارش تصویری آن در پایگاه خبری آوای سیدجمال منعکس‌شده و اسناد آن نیز موجود است که انتظار می‌رفت مسئولین محترم روابط عمومی و دانشکده آن را مورد بررسی قرار می‌دادند. 

 

در پایان این رسانه افتخار دارد که به‌عنوان تنها رسانه محلی شهرستان محروم و مظلوم اسدآباد تمام اخبار شهرستان را پوشش دهد، کما اینکه اخبار و اطلاعیه‌های این دانشکده را هم پوشش داده‌شده و باکمال میل هر وقت مسئولان دانشکده فرصت را غنیمت بدانند، در حوزه‌های بهداشت و درمان و خدمات و پیشرفت‌های این حوزه‌ها اخباری را منتشر خواهیم کرد که البته هماهنگی و همراهی بیشتر بین ریاست دانشکده با اصحاب رسانه را می‌طلبد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal