آخرین اخبار

26. دى 1398 - 14:03   |   کد مطلب: 34647
معرفی یک شهید در سالروز شهادتش؛
شهید محمدحسین فهلی تربیت یافته خانواده مذهبی بود
امروز در 26 دی ماه در ورقی از تاریخ، سالروز شهیدی است که تربیت یافته آموزه‌های دینی در دست پدرش بود و شربت شهادت را شلمچه نوشید.

به گزارش آوای سیدجمال، اینجا ایران است؛ این متن را از اسلامی‌ترین نقطه قلب می‌خوانید چرا که قرار است نام مبارکی در آن جاری و ساری شود.

 

شهدا، شاهدان زمان، آنان که خم شدند تا ما بایستیم  تا ما امن و آرام زندگی را بگذرانیم و دغدغه ها را دور بریزیم که مبادا دشمن فلان کند یا بسان شود.

 

حالا اینجا ایران است سرای بازماندگان شهدا، آنان که رفتند تا خاک نرود، رفتند تا ناموس نرود، رفتند تا بمانیم و بدانیم و درک کنیم دلیل رفتنشان را و به آیندگان برسانیم که بودند چه بودند و چرا رفتند!

 

 به وضوح قابل دیدن و شنیدن است که هر آنچه از گذشته داریم و در حال استفاده می‌کنیم و یا در آینده بدست خواهیم آورد از قطره قطره خون شهداست ولاغیر.

 

آنان که بودند دیدند و آنان که نبوده اند نیز شنیدند که چه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم چه اشتیاقی داشته اند برای دفاع از خاک ناموس، حریم زینبیه و وطن خود  بس جای انکار نبوده و نیست چرا که بر کسی پوشیده نیست جان فشانی های کودکان کم سن و سالِ جان بر کف  و پیران عاشق امامت و ولایت.

 

کم نبودند آنان که رفتند تا ما بمانیم عده ای نیز ماندن با حسرت نرفتن و عده‌ای جام شیرین شهادت نوشیدن.

 

این بار برای معرفی و تجدید میثاق با شهدای شوق وصال به سراغ دانش آموز شهیدی رفتیم که  از یک خانواده مقید به آئین اسلامی و همینطور اهداف انقلابی امام خمینی برخواسته بود.

 

دانش آموز شهید محمدحسین فهلی فرزند جهانبخش متولد ۱۳۵۰ از روستای مزرعه بید چنان شوق جبهه و جنگ در سر داشت که عاشقانه و خالصانه به سوی جنگ شتافت.

 

پدرش یکی از انسان‌های متین و دارای پرهیزگاری بود که این مهم در تربیت فرزندان بی تاثیر نبوده و آنان را در جهت و مسیر شئونات اسلامی و انسانی تربیت کرده است.

 

 شهید محمد حسین از  جمله این فرزندان تربیت یافته تحت آموزهای دینی در دست این پدر بود؛ او  در کنار پایبندی به حفظ و دفاع از اسلام و انقلاب، از اوائل نوجوانی با احکام اسلام و اصول انقلاب آشنایی داشت، به همین جهت در فرصت‌های مختلف پیش آمده در روستا فعال و در هر اجتماع انقلابی و دینی در شهر نیز شرکت می کرد.

 

 شهید فهلی با اینکه دانش آموز و در اول جوانی بود، حضور دشمنان بعثی عراق را در مرزهای کشور بر نتابید و برای دفاع از کشورش به جبهه های دفاع مقدس شتافت و بی منت از خاک دفاع کرد.

 

شهید محمد حسین فهلی  در ورقی از تاریخ در 26 دی ماه 65 در جبهه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت و شربت شهادت را نوشید و امروز سالگرد اوست؛ یاد و خاطرش گرامی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal