آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1399 - 8:00   |   کد مطلب: 35514
نویسنده اسدآبادی نوشت: سالی است که از رفتنت می‌گذرد و اکنون دوباره چشم به راه آمدنتیم، چشم انتظار صدای دلنشین ربنا و شب‌های بلند قدر...

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان عارفه مرادی نویسنده اسدآبادی در یادداشتی نوشت:  سالی است که از رفتنت می‌گذرد و اکنون دوباره چشم به راه آمدنتیم، چشم انتظار صدای دلنشین ربنا و شب‌های بلند قدر. 

 

چه اتفاق‌هایی که در این یک سال بر ما گذشت و دل‌های ما را آماده‌تر کرد برای استقبال حضورت.

 

از کدام یک بگویم؟ از شهادت سردارمان که چشم‌های پیر و جوان و کودک را غرقاب خون و منتظر انتقام کرد یا از مردم رشید و صبور سیل زده‌ی کشورمان؟

 

از شهادت مسافران جوان هواپیمای اوکراینی بگویم که حرف‌های دل مادران و پدران‌شان نشان از ایمان و صبوری بود یا اینک که کسی صدای یاری جستن‌مان را در این بحبوحه‌ی بی‌رحم جنگ با کرونا نمی‌شنود و منتظر نگاهی از سوی تو برای خاتمه دادن به آن هستیم؟

 

ما بی‌صبرانه منتظر قدومت هستیم تا بار دیگر صدای الغوث الغوث گفتن‌مان را  راهی آسمان کنیم و دست‌های خالی‌مان را به سوی درگاهت دراز کنیم.

 

تو را به لب‌های تشنه‌ی روزه‌داران قَسَمت می‌دهیم که با آمدنت این غبار بیماری و ناامیدی را از این خانه‌ی دوار پاک کن و لذت دوباره چشیدن شب زنده‌داری شب‌های قَدرَت را نصیب‌مان کن.
الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

عارفه مرادی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal