آخرین اخبار

27. دى 1399 - 9:45   |   کد مطلب: 37964
حسین ربیعی کارشناس فضای مجازی و مدرس سواد رسانه گفت: هنوز پیکر مطهر نبی مکرم اسلام در آغوش خاک آرام نگرفته بود که پرده از کلیدواژه های تردید در #جنگ_روایتها در قالب سقیفه بنی ساعده کنار رفت و اقدام شیطانی خناسان و قدرت طلبان برای میراث خواری از رسول اکرم ص شروع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، هنوز پیکر مطهر نبی مکرم اسلام در آغوش خاک آرام نگرفته بود که پرده از کلیدواژه های تردید در #جنگ_روایتها در قالب سقیفه بنی ساعده کنار رفت و اقدام شیطانی خناسان و قدرت طلبان برای میراث خواری از رسول اکرم ص شروع شد.

 

روایت صحیح را در برکه غدیر خم و در حجه الوداع همه مسلمانان شنیدند و نقل کردند و تبریک گفتند . هنوز روایت حدیث نبوی« من کنت مولاه فهذا علی مولاه » از معتبرترین روایت های تاریخ اسلام است ولی در سقیفه و در تحلیل آن عملیات #تحریف آغاز شد.

 

علی جوان است ، علی بزرگان عرب را به خاک افکنده است ، علی تجربه خلافت ندارد و...   نتیجه این #تحریف چیزی شد که مقبولیت را از امام مشروع گرفت و ۲۵سال خانه نشینی را بر ایشان تحمیل کرد .

 

هنوز اهل بیت پیامبر داغدار رحلت شهادت گونه ایشان بودند که حرمت خانه ایشان هم شکسته شد. خانه ای که جبرئیل هم برای ورود ،اذن می گرفت .

 

علی علیه السلام در اوج مظلومیت تنها ۷۵یا۹۵ روز بعد از رحلت پیامبر ، یار و همراه معصوم خود را از دست داد تا برای مقابله با جریان زر و زور و تزویر و جنگ شناختی و گفتمانی ایجاد شده ، مدیریت هوشمند و علوی را بر پایه جهاد فاطمی آغاز نماید .

 

 

این مدیریت پس از تحریف واقعه غدیر خم آغاز شد .

 

گام اول این مدیریت یادآوری خلافت بر حق امیرالمومنین ع توسط امام علی ع و همراهی حضرت زهرا س و حسنین ع بود . همه مهاجرین و انصار در دایره این روایت گری قرار گرفتند .

 

هرچند که مال دنیا و عملیات روانی غاصبین خلافت ،مانع از همراهی مردم گردید .

 

گام دوم در روشنگری و تبیین واقعه مهم غصب خلافت و فدک شکل گرفت . مدیریت حضرت صدیقه طاهره در تبیین ابعاد مختلف آن و حتی خطبه خوانی در مسجد نبوی ،روایت صحیح را ترسیم کرد و پاسخ احادیث جعلی منسوب به پیامبر را مستند به آیات قرآن بیان فرمودند .
گام سوم در این جهاد هوشمند ، انتشار نارضایتی مطلق از فعل غصب خلافت بود. تا آنجا که مشروعیت خلفای وقت در چالش جدی قرار گرفت. نارضایتی دختر پیامبر برای سلب مشروعیت آنها کافی بود تا آنجا که تلاش کردند با گرفتن اذن عیادت از طریق امیرالمومنین ع ، این موضوع را جبران کنند .

 

گام چهارم علنی کردن این نارضایتی در زمان حیات بود . در موقع عیادت خلفا هم به صراحت این موضوع تبیین شد .

گام پنجم و گام نهایی هم ترسیم و نشان دادن اوج مظلومیت ولایت با دفن شبانه و قبر بی نشان رقم خورد.  

نکته حایز اهمیت در این جهاد همه جانبه ،تسلیم نشدن با تمام موانع و مشکلات بود. حتی شهادت و دفن دختر پیامبر خدا محلی برای روشنگری و ارائه روایت صحیح در #جنگ_روایتها است. در طول قریب ۱۴۰۰سال گذشته روایت دفن غریبانه و شبانه حضرت زهرا س باعث شده است تا روایتها و تحلیل‌های دیگر جریان معاند نتواند ماجرای سقیفه را تکرار نماید .

 

جهاد فاطمی تا لحظه شهادت و حتی بعد از آن باعث شده است تا ما امروز بعد از گذشت این همه سال روایت صحیح و درست از ولایت را داشته باشیم .  روایتی که دفاع از حریم ولایت را بر همه چیز مقدم می دارد .

 

بدون شک پاسخ به این سوال که قبر دختر رسول خدا در کجا قرار دارد یا چرا ایشان شبانه دفن گردید ، باعث میشود که چرایی شهادت آن مظلومه تاریخ بر چگونگی شهادت رجحان داشته باشد .

امید که با تاسی از آن بزرگوار بتوانیم در مسیر جهاد فاطمی قدم برداریم .

 حسین ربیعی کارشناس فضای مجازی  و مدرس سواد رسانه

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal