آخرین اخبار

23. بهمن 1399 - 10:55   |   کد مطلب: 38202
متأسفانه عدم هماهنگی با خبرنگاران برای پوشش اخبار روز تاریخی 22 بهمن، موجب شد که برخی از مراسمات این روز در این رسانه منتشر نشود.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز باز هم مردم و البته نیروی مقتدر سپاه و بسیجیان در اسدآباد با برپایی رژه خودرویی و موتوری در اسدآباد گل کاشتند.

 

برخی مردم به صورت خانوادگی، و برخی تاکسی داران، و ادارات خدمات رسان هم  با خودروها حضور داشتند.

 

اما کمی آن طرف تر گویا در اسدآباد مراسمات دیگری از جمله اسب سواری ، سخنرانی دو مسئول (امام جمعه و نماینده مجلس) ، هنرنمایی ورزشکاران رزمی‌کار هم برگزاری شده بود.

 

این درحالی است که سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد روز گذشته در گفتگوی تلفنی به خبرنگار ما اعلام کرده بود که مراسم ۲۲بهمن سخنرانی ندارد و تنها یک رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.

 

اگر چه خبرنگاران شهرستان اسدآباد در پوشش اخبار تمام تلاششان را همیشه داشته و دارند، اما ناهماهنگی‌ها با خبرنگاران برای پوشش خبری مراسم این روز کماکان وجود داشت.

 

لازم به ذکر است هیچگونه هماهنگی از سوی فرمانداری به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر برای برنامه‌های روز یوم الله ۲۲بهمن صورت نگرفت و این درحالی است که خبرنگاران با تمام توان و بی توجهی‌ها در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار حضور فعالانه داشته و دارند.

 

ضمنا از همکاری خوب و صمیمانه فرماندهی سپاه اسدآباد و عوامل وی با پایگاه خبری برای پوشش اخبار تشکر می کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal